کد خبر : 247403
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۹:۵۰
-

رقابت آلمان و انگلیس بر سر ستاره بایرن

رقابت آلمان و انگلیس بر سر ستاره بایرن

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از بیلد، جمال موسیالا یکی از بازیکنان جوان و بااستعداد بایرن مونیخ است که آینده درخشانی دارد. هانس فلیک در فصل جاری چند بار از این بازیکن که تنها ۱۷ سال سن دارد به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کرده است. او حتی پیشنهادهای هم از تیم‌های بوندسلیگا و دیگر

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از بیلد، جمال موسیالا یکی از بازیکنان جوان و بااستعداد بایرن مونیخ است که آینده درخشانی دارد.

هانس فلیک در فصل جاری چند بار از این بازیکن که تنها ۱۷ سال سن دارد به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کرده است. او حتی پیشنهادهای هم از تیم‌های بوندسلیگا و دیگر باشگاه‌ها دارد.

موسیالا در شهر اشتوتگارت آلمان از پدر نیجریه‌ای و مادری آلمانی به دنیا آمده است. او در سن ۷ سالگی راهی انگلیس شد و برای تیم ملی زیر ۱۵ سال انگلیس بازی کرده است.

آلمان موفق شد که در سال ۲۰۱۸ جمال موسیالا را متقاعد کنند تا او پیراهن زیر ۱۶ ساله تیم ملی این کشور را برتن کند و حتی دو بازی هم به میدان رود اما او در دو سال اخیر دوباره پیراهن تیم ملی زیر ۱۷ تا ۲۱ سال انگلیس را برتن کرده است.

روزنامه بیلد نوشت که جمال موسیالا هنوز از بین تیم ملی آلمان و انگلیس دست به انتخاب نزده و تصمیم نهایی خود را نگرفته است. در ادامه گزارش بیلد آمده است: هر تیمی که در سال پیش رو موسیالا را دعوت کند او دیگر برای آن تیم به میدان خواهد رفت و به همین خاطر هم یواخیم لوو و هم گرت ساوتگیت در تلاش هستند که در فهرست پیش روی خود این بازیکن جوان را قرار دهند و این باعث شد تا رقابت جالبی در این زمینه وجود داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + دو =