کد خبر : 247569
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
-

دولت وفاق ملی لیبی: از سرت و الجفره دست نمی کشیم

دولت وفاق ملی لیبی: از سرت و الجفره دست نمی کشیم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روسیا الیوم، صالح الدین النمروش، وزیر دفاع دولت وفاق در مراسم شصت و نهمین سالروز استقلال لیبی در واکنش به اظهارات خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای شورشی موسوم به ارتش ملی گفت، نیروهای نظامی دولت همواره به توافق آتش بس پایبند بوده اند اما حفتر؛ جنایتکار جنگ بارها تلاش

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روسیا الیوم، صالح الدین النمروش، وزیر دفاع دولت وفاق در مراسم شصت و نهمین سالروز استقلال لیبی در واکنش به اظهارات خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای شورشی موسوم به ارتش ملی گفت، نیروهای نظامی دولت همواره به توافق آتش بس پایبند بوده اند اما حفتر؛ جنایتکار جنگ بارها تلاش کرد آن را نقض کند و عملیات جمع آوری نیرو از سوی وی ادامه دارد و دولت وفاق هم برای مقابله با هرگونه حمله آماده است و اجازه نخواهد داد حوادث چهارم آوریل ۲۰۱۹ تکرار شود.

وی افزود، جنایتکاران جنگ که عامل همه قتل عام ها در لیبی بوده اند و حملات آنها ویرانی هایی را به جا گذاشته، هیچ وقت از طرف های راه حل سیاسی نخواهند بود. دولت وفاق هم امکان ندارد طرحی را بپذیرد که روی جنایت های حفتر در شهر ترهونه و مین گذاری های او در جنوب طرابلس سرپوش می نهد.

النمروش گفت: تعجب می کنیم از انسان عاقلی که به فکر نشستن با این جنایتکار بزدل است که منبع تامین معاش مردم لیبی را بسته و در بنادر نفتی مزدوران خارجی را گماشته است در حالیکه نیروهای وفاق پس از ۱۴ ماه درگیری این نیروها را از جنوب طرابلس بیرون کرده بودند.

وی تاکید کرد، دولت وفاق در ساخت دولتی مدنی و دموکراتیک مصمم است دولتی که در آن تمجید از اشخاص جایی ندارد و حکومت به دست یک فرد یا خانواده یا قبیله صورت نمی گیرد و در مقابل از روند سیاسی حمایت می کند و از شهر سرت و پایگاه الجفره یا یک وجب از خاک لیبی دست نمی کشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 9 =