کد خبر : 247636
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
-

تأمین زمین ایثارگران از برنامه‌های اولویت‌دار استانداری مرکزی است

تأمین زمین ایثارگران از برنامه‌های اولویت‌دار استانداری مرکزی است

به گزارش قائم آنلاین، سیدعلی آقازاده در نشست شورای مسکن استان مرکزی، بیان کرد: طرح اقدام ملی مسکن ازجمله برنامه‌های اثربخش دولت است که برای رفع نیاز حیاتی مردم تعریف‌شده و به‌منظور تحقق اهداف آن‌همه باید تلاش کنند. وی دعای خیر و پربرکت خانواده‌های شهدا را ضامن سعادت جامعه اسلامی برشمرد و گفت: رسیدگی و

به گزارش قائم آنلاین، سیدعلی آقازاده در نشست شورای مسکن استان مرکزی، بیان کرد: طرح اقدام ملی مسکن ازجمله برنامه‌های اثربخش دولت است که برای رفع نیاز حیاتی مردم تعریف‌شده و به‌منظور تحقق اهداف آن‌همه باید تلاش کنند.

وی دعای خیر و پربرکت خانواده‌های شهدا را ضامن سعادت جامعه اسلامی برشمرد و گفت: رسیدگی و ارج نهادن به خانواده‌های معظم شهدا افتخار و عزت ابدی است. سال گذشته در خصوص تأمین زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن به‌ویژه در کلان‌شهر اراک مشکلاتی وجود داشت اما با تلاش صورت گرفته اکنون این مهم به مرحله امیدوارکننده‌ای رسیده و به هر میزان که متقاضی وجود داشته باشد، امکان تأمین زمین وجود دارد.

آقازاده افزود: شهرداران از ارکان محوری در پیشبرد اهداف طرح اقدام ملی مسکن هستند و نیاز است که حداکثر هم‌افزایی را در تحقق این مهم و تسهیل امور انجام دهند. طرح اقدام ملی دولت، مصوبه کارگروه‌های ملی و هیئت دولت و از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است و باید با یک انسجام ملی محقق شود.

استاندار مرکزی گفت: با سفر مهندس سعید اوحدی و امضای تفاهم‌نامه‌ تأمین زمین برای ۲۰۰۰ واحد مسکونی فرصت بسیار خوبی برای خدمت‌رسانی به ایثارگران استان مرکزی ایجاد شد. قدردانی و خدمت‌رسانی به این عزیزان وظیفه همه است و امیدواریم بتوانیم قدم‌هایی هرچند کوچک در مسیر این خدمات‌رسانی برداریم و شاهد این باشیم که ایثارگران گرامی دغدغه مسکن نداشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − یک =