کد خبر : 247477
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
-

بازگشایی تمام محورهای مسدود شده با برف و کولاک

بازگشایی تمام محورهای مسدود شده با برف و کولاک

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو ، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی در حال حاضر  در برخی از محورهای استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش پراکنده برف و باران گزارش شده اما در دیگر جاده‌های کشور مشکل خاصی گزارش نشده است. همچنین با توجه به تداوم

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو ، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی در حال حاضر  در برخی از محورهای استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش پراکنده برف و باران گزارش شده اما در دیگر جاده‌های کشور مشکل خاصی گزارش نشده است. همچنین با توجه به تداوم یخبندان در برخی از محورهای دو استان سمنان و زنجان تردد در محور شهمیرزاد-کیاسر در استان سمنان و  محورهای زنجان-طارم و گردنه-قره آغاج در استان زنجان با زنجیرچرخ ممکن است.

وی با درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه کرج – تهران در حد فاصل پل فردیس تا پل کلاک و محدوده شهرقدس در محور شهریار – تهران است.  در دیگر محورها گره ترافیکی خاصی وجود ندارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: همچنین تمامی محورهای اصلی نظیر فیروزکوه، بجنورد-اسفراین، شهمیرزاد- کیاسر و … که طی شبانه روز گذشته به دلیل بارش شدید برف و کولاک بسته شده بود بازگشایی شده و تردد بدون مشکل خاصی در آنها در حال انجام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + پانزده =