کد خبر : 247624
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
-

انتشار کتاب «توانمندسازی نوجوان»

انتشار کتاب «توانمندسازی نوجوان»

به گزارش قائم آنلاین، این کتاب در ۱۰ فصل و با تکیه بر اصلی‌ترین دغدغه‌ها و مهارت‌های مورد نیاز نوجوانان در این برهه حساس زندگی توسط انتشارات یاسما وابسته به مرکز مشاوره یاسان منتشر شده است. در معرفی کتاب «توانمندسازی نوجوان عنوان شده است: اعتماد به نفس، مهارت‌های تحصیلی، ارزش‌های بین ‌فردی: تعهد و مسئولیت‌پذیری،

به گزارش قائم آنلاین، این کتاب در ۱۰ فصل و با تکیه بر اصلی‌ترین دغدغه‌ها و مهارت‌های مورد نیاز نوجوانان در این برهه حساس زندگی توسط انتشارات یاسما وابسته به مرکز مشاوره یاسان منتشر شده است.

در معرفی کتاب «توانمندسازی نوجوان عنوان شده است: اعتماد به نفس، مهارت‌های تحصیلی، ارزش‌های بین ‌فردی: تعهد و مسئولیت‌پذیری، ارزش‌های فردی: امید، انگیزه و معنا در زندگی، مراقبت از خود: پیشگیری از مصرف مواد و دخانیات، توانایی سازگاری با شرایط: مدیریت استرس، مهارت‌های بین‌ فردی: حل مساله و همدلی، کنترل خشم، ارتباط با دوستان و مدیریت اینترنت، تلویزیون، موبایل، بازی‌های کامپیوتری و شبکه‌های اجتماعی عنوان‌های بخش‌های این کتاب هستند.

در کتاب کار نوجوان بر تقویت مهارت‌های نوجوان تاکید شده و تمرینات عملی در این زمینه به این گروه سنی داده شده است. در کتاب کار والد نیز بر افزایش مهارت و دانش والدین بر کنترل تسهیل‌سازی این ۱۰ دغدغه اصلی تاکید شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 13 =