کد خبر : 247473
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
-

امدادرسانی به بیش از ۴۵۰۰ نفر درحوادث جوی سه روز گذشته

امدادرسانی به بیش از ۴۵۰۰ نفر درحوادث جوی سه روز گذشته

به گزارش قائم آنلاین، مهدی ولیپور در گفت‌وگو ، به تشریح گزارش خدمات سازمان امداد و نجات در حوادث جوی ٧٢ ساعت گذشته پرداخت و گفت: طی این مدت در مجموع ۷۳ محور کوهستانی و هشت روستا و منطقه عشایر نشین در ١٩استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان

به گزارش قائم آنلاین، مهدی ولیپور در گفت‌وگو ، به تشریح گزارش خدمات سازمان امداد و نجات در حوادث جوی ٧٢ ساعت گذشته پرداخت و گفت: طی این مدت در مجموع ۷۳ محور کوهستانی و هشت روستا و منطقه عشایر نشین در ١٩استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان و مازندران تحت تاثیر مداخلات جوی دچار مشکلاتی شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع این ۱۹ استان به چهار هزار و ۷۲۶ نفر امدادرسانی شد، گفت: ۲۲۴ نفر نیز اسکان اضطراری داده شده  و ۵۵ تن نیز به نقاط امن انتقال داده شدند. همچنین در این مدت ۳۴۹ دستگاه خودرو از برف رهاسازی شد.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، در این عملیات‌ها ۴۷۳ امدادگران جمعیت هلال احمر در ۱۴۱ تیم به همراه تجهیزات خودرویی سازمان حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 − سه =