کد خبر : 247383
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۸:۲۰
-

ارتفاع ۳۰ سانتی‌متری برف در لاریجان آمل

ارتفاع ۳۰ سانتی‌متری برف در لاریجان آمل

به گزارش قائم آنلاین، حیدری بخشدار لاریجان در گفتگو ، با اشاره به بارش برف در این چند روز اخیر گفت: شاهد بارش برف در تمامی نقاط هستیم در مناطق بالاتر حدود ۲۵ تا ۳۰ سانتی متر بارش برف داشتیم، در سطح جاده اصلی با برف روبی و با نمک پاش بازگشایی شده است، در

به گزارش قائم آنلاین، حیدری بخشدار لاریجان در گفتگو ، با اشاره به بارش برف در این چند روز اخیر گفت: شاهد بارش برف در تمامی نقاط هستیم در مناطق بالاتر حدود ۲۵ تا ۳۰ سانتی متر بارش برف داشتیم، در سطح جاده اصلی با برف روبی و با نمک پاش بازگشایی شده است، در محورهای روستایی چند روستا در خواست نمک کردند که با راهداری هماهنگ کردیم، با این وجود  در محور اصلی و چه در محور فرعی مشکل خاصی نداشتیم.

وی با بیان اینکه در اماده باش کامل هستیم، عنوان کرد: احتمال یخ زدگی و یا ریزش وجود دارد که برای این موارد در آماده باش هستیم.

بخشدار لاریجان تاکید کرد: با وجود وضعیت اب و هوا و کرونا انتظار می رود مسافران کمتر به این منطقه بیایند، از تمامی افرادی که می خواهند در شرایط فعلی به لاریجان بیایند خواهشمندیم که دست نگهدارند و زمان مناسب تری را انتخاب کنند.

وی تجهیزات لازم را برای افرادی که می خواهند در لاریجان رفت و آمد کنند، لازم و ضروری خواند و اظهار کرد: داشتن زنجیرچرخ در این شرایط ضروری است، ورودی روستاها اجازه ورود ماشین ها با رنجیرچرخ را نمی‌دهند و انان را متقاعد می کنند تا از زنجیرچرخ استفاده کنند.

وی ادامه داد: در  یکی از روستاهای ابگرم به رینه چند مسافر در برف جا مانده بودند که با تماس دهیار، نیرو برای برطرف کردن مشکل به آن منطقه رفتند.

حیدری شرایط سوخت رسانی را به مناطق لاریجان را مناسب دانست و خاطرنشان کرد: حمل گاز به روستاها انجام می شود و تمام کسانی که از گازوئیل و نفت استفاده می کنند با توجه به سهمیه از ان استفاده می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 7 =