کد خبر : 247214
تاریخ انتشار : جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
-

فریتز:‌ آلمان را از صف مدعیان قهرمانی یورو خارج نکنید

فریتز:‌ آلمان را از صف مدعیان قهرمانی یورو خارج نکنید

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از بیلد، فریتس کلر ، رئیس اتحادیه فوتبال آلمان هنوز به قهرمانی اروپا برای “مانشافت” امیدوار است ، حتی اگر اعتماد به نفس این تیم بعد از باخت سنگین به اسپانیا خدشه دار شده باشد. او درباره شانس تیم ملی آلمان برای این رقابت ها گفت:‌ نمی خواهم بگویم که

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از بیلد، فریتس کلر ، رئیس اتحادیه فوتبال آلمان هنوز به قهرمانی اروپا برای “مانشافت” امیدوار است ، حتی اگر اعتماد به نفس این تیم بعد از باخت سنگین به اسپانیا خدشه دار شده باشد.

او درباره شانس تیم ملی آلمان برای این رقابت ها گفت:‌ نمی خواهم بگویم که مسابقات قهرمانی اروپا برای ما تمام شده است. من بسیار مطمئن هستم که تیم در مسیر درست ادامه خواهد داد.

پس از جام جهانی ناامیدکننده ۲۰۱۸ ، جایی که آلمان قبلاً به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در مرحله گروهی حذف شده بود ، لوو تصمیم گرفت تا به طور قابل توجهی تیم خود را جوان کند. این فرایند شامل آزمون و خطا است. آلمان امسال از هشت مسابقه بین المللی سه برد کسب کرد ، چهار مسابقه با تساوی به پایان رسید. موضع لوو قابل بحث بود ، اما به مردی که آلمان ها را به عنوان قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۴ رساند ، اعتماد داریم.

در مسابقات قهرمانی اروپا که یک سال به تعویق افتاد ، آلمان در تابستان سال آینده در گروه سختی قرار گرفته است و قهرمانان جهان فرانسه ، قهرمان اروپا ، پرتغال و مجارستان به عنوان حریف این تیم به میدان می روند.

آلمانی ها تمام مسابقات گروهی را در کشور خودشان ، در مونیخ انجام می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − سه =