کد خبر : 247295
تاریخ انتشار : جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
-

شناسایی کارگاه تولید پاستیل و آب‌نبات غیربهداشتی در مرکز تهران

شناسایی کارگاه تولید پاستیل و آب‌نبات غیربهداشتی در مرکز تهران

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو ، دراین باره گفت: مدتی قبل ماموران پلیس اماکن عمومی تهران بزرگ از طریق منابع خبری و اطلاعاتی از تبدیل یک واحد مسکونی به کارگاه تولید پاستیل و شکلات با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. وی با بیان اینکه

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو ، دراین باره گفت: مدتی قبل ماموران پلیس اماکن عمومی تهران بزرگ از طریق منابع خبری و اطلاعاتی از تبدیل یک واحد مسکونی به کارگاه تولید پاستیل و شکلات با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران از صحت گزارش دریافتی اطمینان پیدا کرده و موضوع را برای دریافت مجوز عملیات به مقام قضایی اطلاع دادند، گفت: با صدور مجوز ماموران به محل این کارگاه خانگی درمرکز تهران مراجعه کرده و اقدام به دستگیری عامل راه‌اندازی این کارگاه غیرمجاز کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه واحد مسکونی نیز پلمب شد، اظهارکرد: در بازرسی از محل بیش از ۴۰هزار پاستیل و شکلات با کاور و طراحی شکلات‌های خارجی و اصل کشف و ضبط شد.

مرادی با تاکید بر اینکه پلیس اجازه نخواهد داد تا افراد سودجو و فرصت طلب سلامت مردم را به خطر بیاندازند، گفت: متهم دستگیر شده که یک واحد مسکونی در یک مجتمع مسکونی را تبدیل به کارگاه خود کرده بود، در اعترافات خود اقرار کرد که با خرید شکلات‌های تاریخ مصرف گذشته و نیز مواد اولیه تولید شکلات و پاستیل اقدام به تولید این اقلام در شرایط غیربهداشتی کرده و سپس آنها را با چندین برابر قیمت و بدون هیچگونه نظارت و مجوز بهداشتی تحت عنوان پاستیل‌ها و آبنبات‌های اصل خارجی به فروش رسانده است.

به گفته وی، برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 3 =