کد خبر : 247185
تاریخ انتشار : جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
-

روایت یک دیدار ویژه+فیلم

روایت یک دیدار ویژه+فیلم

به گزارش قائم آنلاین، سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا به مناسبت سالروز حضور سردار سلیمانی در جمع رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا در سوریه ناگفته‌هایی از این دیدار را روایت کرد. وی گفت: چند ماه پس از انجام دو عملیات موفقیت آمیز لشکر ۲۵ کربلا، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه

به گزارش قائم آنلاین، سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا به مناسبت سالروز حضور سردار سلیمانی در جمع رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا در سوریه ناگفته‌هایی از این دیدار را روایت کرد.

وی گفت: چند ماه پس از انجام دو عملیات موفقیت آمیز لشکر ۲۵ کربلا، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در جمع رزمندگان این لشکر حاضر شد و به تجلیل از عملکرد آنها در عملیات های انجام شده در استان حلب پرداخت.

رستمیان تصریح کرد: رزمندگان برای دیدارشان بی تابی می‌كردند در این دیدار ابتدا پشت سرشان نماز را خواندیم حاج قاسم صحبت‌هایی در خصوص اطاعت از رهبری و نبرد با دشمن كردند. در همان جا اتفاق جالبی افتاد. یکی از دوستان گفتند ما دوست داریم چندباره به اینجا بیاییم و مدافع حرم شویم. از سردار هم خواستند تا ابلاغ کنند و این امر صورت بگیرد. حاج قاسم در پاسخ گفتند شما باید از خدا و اهل بیت و حضرت زینب(س) بخواهید تا این مجوز برای شما صادر شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =