کد خبر : 247326
تاریخ انتشار : جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
-

برف سنگین راه ۱۲ روستای بلده و چمستان را مسدود کرد

برف سنگین راه ۱۲ روستای بلده و چمستان را مسدود کرد

به گزارش قائم آنلاین، علی شادمان در گفت و گو ، اظهار کرد: سرمای شدید و تغییرات جوی سبب بارش سنگین برف در مناطق بالا دست و کوهستانی این شهرستان شد به طوری که ارتفاع برف در گردنه‌های لاوش و ترکوش نزدیک به یک متر رسیده است. وی افزود: ارتفاع برف در شهر بلده حدود

به گزارش قائم آنلاین، علی شادمان در گفت و گو ، اظهار کرد: سرمای شدید و تغییرات جوی سبب بارش سنگین برف در مناطق بالا دست و کوهستانی این شهرستان شد به طوری که ارتفاع برف در گردنه‌های لاوش و ترکوش نزدیک به یک متر رسیده است.

وی افزود: ارتفاع برف در شهر بلده حدود ۲۰ سانتی متر است و بارش برف همچنان ادامه دارد.

فرماندار شهرستان نوربا اشاره به اینکه در اغلب نقاط کوهستانی شاهد بارش برف سنگین هستیم، بیان کرد: در مناطق میانبند و بومک نیز جاده  لغزنده است بنابراین از مسافران و شهروندان انتظار داریم از مسافرت غیر ضرور به مناطق بالا دست پرهیز و در صورت لزوم حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند. و در مناطق هستیم.

این مسئول از انسداد راه روستایی در مناطق بالادست خبر داد و افزود: حدود ۱۰ روستا در بلده و دو روستا در چمستان و بخش مرکزی میشکاخونی وبومک به دلیل برف شدید مسدود شد که راهداران مشغول بازگشایی راه‌ها هستند و با توجه با ادامه بارش‌ها، فردا نیز با اعزام نیرو و امکانات در منطقه بازگشایی راه‌ها ادامه پیدا می‌کند.

شادمان گفت: تا کنون خسارت ناشی از باد شدید، باران و برف در شهرستان نور نداشتیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =