کد خبر : 247052
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
-

قرعه‌کشی لیگ برتر تفنگ و تپانچه هفته آینده

قرعه‌کشی لیگ برتر تفنگ و تپانچه هفته آینده

به گزارش قائم آنلاین، رییس سازمان لیگ تیراندازی زمان برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ تفنگ و تپانچه را دوشنبه هفته آتی اعلام کرد که طبق گفته جعفر حسینی قرار است این مسابقات از ۱۸ دی ماه آغاز شود. البته فدراسیون تیراندازی قرار بود لیگ تفنگ و تپانچه را از آبان استارت بزند اما در حالی که

به گزارش قائم آنلاین، رییس سازمان لیگ تیراندازی زمان برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ تفنگ و تپانچه را دوشنبه هفته آتی اعلام کرد که طبق گفته جعفر حسینی قرار است این مسابقات از ۱۸ دی ماه آغاز شود.

البته فدراسیون تیراندازی قرار بود لیگ تفنگ و تپانچه را از آبان استارت بزند اما در حالی که این رشته انفرادی و کاملا کم برخورد است اما تاکنون مسئولان فدراسیون به بهانه شیوع کرونا نتوانسته‌اند مسابقات را شروع کنند و مدام تاریخ این مسابقات تغییر کرد.

این در حالی است که لیگ اهداف پروازی بعد از ۸ سال استارت خورد و در همین شرایط کرونا تا هفته چهارم پیگیری شده است. حتی ۳ هفته از مسابقات نیز در شرایط اعمال محدودیت‌ها برگزار شد.

جعفر حسینی در اینباره به ایسنا گفت: چندین بار تاریخ برگزاری مسابقات را اعلام کردم که تغییر کرد. تا جایی که من اطلاع دارم قرار است دوشنبه هفته بعد لیگ تفنگ و تپانچه قرعه‌کشی شود. تاریخ برگزاری مسابقات هم مشخص شده و قرار است از ۱۸ دی ماه مسابقات شروع شود.

وی در خصوص تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ تفنگ و تپانچه گفت: در بخش لیگ برتر تفنگ مردان و زنان ۶ تیم در هر بخش و در رشته تپانچه هم ۷ تیم در هر بخش حضور دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =