کد خبر : 247057
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
-

توخل: پاری سن ژرمن بازهم قهرمان می شود

توخل: پاری سن ژرمن بازهم قهرمان می شود

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در هفته هفدهم رقابت های لیگ فرانسه از استراسبورگ پذیرایی کرد و توانست با ۴ گل به پیروزی برسد. باوجود پیروزی پر گل پاری سن ژرمن تغییری در جایگاه این تیم در جدول رده بندی به وجود نیامد و همچنان در رده سوم باقی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در هفته هفدهم رقابت های لیگ فرانسه از استراسبورگ پذیرایی کرد و توانست با ۴ گل به پیروزی برسد.

باوجود پیروزی پر گل پاری سن ژرمن تغییری در جایگاه این تیم در جدول رده بندی به وجود نیامد و همچنان در رده سوم باقی ماند.

در لیگ فرانسه لیون با ۳۶ امتیاز صدرنشین است و لیل هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت این درحالی است که پاری سن ژرمن هم با ۳۵ امتیاز در رده سوم باقی ماند.

توماس توخل بعد از این پیروزی قاطع گفت: از کسب این پیروزی بسیار راضی و خوشحال هستم. ما ماه پرفشاری را تجربه کردیم و فشار زیادی به بازیکنان آمد و همین باعث شد تا هم مصدوم داشته باشیم و هم نتوانیم عملکرد خوبی در بعضی از دیدارها از خود نشان دهیم.

او ادامه داد: بازی امشب برابر استراسبورگ سخت بود با این حال ما عملکرد خوبی هم در خط دفاعی و هم در حمله داشتیم. با شایستگی این پیروزی را به دست آوردیم. پیروزی بزرگی بود و باید به روند خود ادامه دهیم.

توخل در پایان گفت: آسیب دیدگی های زیاد بازیکنان شرایط را برای ما در فصل جاری سخت کرد. نمی توان در دو هفته همه چیز را درست کرد. من اطمینان دارم که در نهایت ما قهرمان لیگ فرانسه خواهیم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =