کد خبر : 246936
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۸:۱۰
-

تفکر جهادی لازمه کار در بنیاد شهید و امور ایثارگران است

تفکر جهادی لازمه کار در بنیاد شهید و امور ایثارگران است

به گزارش قائم آنلاین، اسرافیل وزیری در نشست شورای معاونان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: دشمنان امروز به این واقعیت رسید‎ه‌اند تا زمانی که محور انقلاب اسلامی، ولایت، رهبری و ایستادگی مردم باشد، کاری از پیش نخواهند برد. وی افزود: شهدا بزرگ‌ترین و بهترین معلم بشریت هستند، چراکه آن‌ها به

به گزارش قائم آنلاین، اسرافیل وزیری در نشست شورای معاونان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: دشمنان امروز به این واقعیت رسید‎ه‌اند تا زمانی که محور انقلاب اسلامی، ولایت، رهبری و ایستادگی مردم باشد، کاری از پیش نخواهند برد.
وی افزود: شهدا بزرگ‌ترین و بهترین معلم بشریت هستند، چراکه آن‌ها به همه ما درس مقاومت، ایثار و ازخودگذشتگی دادند. تداوم انقلاب ریشه در فرهنگ ایثار و شهادت دارد و آن‌هم به برکت جان‌فشانی شهدا و ایثارگران و وجود خانواده‌های معزز آنان است.
وزیری با بیان اینکه تفکر جهادی لازمه کار در بنیاد است، گفت: خدمت به جامعه ایثارگری یک فریضه است و تلاش برای این قشر معزز مایه مباهات کارکنان بنیاد است.
مدیرکل بنیاد استان گلستان با بیان اینکه کارکنان بنیاد باید با دوراندیشی و برنامه‌ریزی هدفمند در پیشبرد اهداف راهبردی بنیاد تلاش کنند، گفت: ما به‌عنوان یک خدمتگزار صادق و با خودباوری در انجام صحیح امورات محوله اداری در خدمت خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر هستیم و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نمی‌کنیم تا رضایت حداکثری جامعه ایثارگری را به دست آوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 9 =