کد خبر : 247097
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
-

برگزاری نماز جمعه ۵ دی‌ماه در ۷ شهر مازندران

برگزاری نماز جمعه ۵ دی‌ماه در ۷ شهر مازندران

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو ، از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مازندران خبر داد. وی افزود: نخستین نماز جمعه دی‌ماه با توجه به محدودیت‌های اجتماعی ایام کرونا، در برخی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود. مسئول دفتر نمايندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران، خاطرنشان کرد: بنا بر آخرین

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو ، از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مازندران خبر داد.

وی افزود: نخستین نماز جمعه دی‌ماه با توجه به محدودیت‌های اجتماعی ایام کرونا، در برخی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نمايندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران، خاطرنشان کرد: بنا بر آخرین تصمیمات و با توجه به وضعیت شهرها بر اساس وضعیت ابتلا به کرونا، غالب شهرهای استان دارای وضعیت قرمز و نارنجی هستند.

انتظاری تصریح کرد: تا این لحظه، نماز جمعه ۵ دی‌ماه در شهرهای با وضعیت زرد مازندران شامل میاندرود، سوادکوه(پل‌سفید)، سیمرغ، بهنمیر، هادی‌شهر، بابلسر و فریدونکنار برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، در صورت برگزاری نماز جمعه در هر یک از شهرهای استان که دارای وضعیت زرد هستند، نمازگزاران باید با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ضمن زدن ماسک و رعایت تمام نکات بهداشتی، با حضور در مصلی‌های نماز جمعه، حضور و اقامه نماز کنند.

به گفته مسئول دفتر نمايندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران، نماز جمعه پنجم دی‌ماه، همچنان در سایر شهرهای استان که کماکان دارای وضعیت قرمز و نارنجی هستند؛ برگزار نمی‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =