کد خبر : 247145
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
-

برتری تیم شهرداری ورامین در مرحله مقدماتی هفته دوم لیگ برتر والیبال نشسته مردان

برتری تیم شهرداری ورامین در مرحله مقدماتی هفته دوم لیگ برتر والیبال نشسته مردان

به گزارش قائم آنلاین، در پایان هفته دوم مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان که با انجام ۳ دیدار به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد، تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین در جایگاه نخست گروه مقدماتی این رقابت‌ها قرار گرفت و تیم های شهرداری گنبد، پالایش نفت آبادان و شهرداری ارومیه به ترتیب دوم تا چهارم

به گزارش قائم آنلاین، در پایان هفته دوم مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان که با انجام ۳ دیدار به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد، تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین در جایگاه نخست گروه مقدماتی این رقابت‌ها قرار گرفت و تیم های شهرداری گنبد، پالایش نفت آبادان و شهرداری ارومیه به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

در هفته دوم این رقابتها، تیم والیبال نشسته شهرداری گنبد در اولین دیدار برابر شهرداری ارومیه به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید. در دومین دیدار نیز تیم پالایش نفت آبادان برابر تیم شهرداری ارومیه قرار گرفت و این دیدار را با نتیجه ۳ بر صفر به نفع شهرداری ورامین به پایان رسید.

در آخرین دیدار مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال نشسته مردان؛ تیم شهرداری ارومیه برابر تیم پالایش نفت آبادان به میدان رفت و ۳ بر صفر نتیجه را واگذار  کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + سه =