کد خبر : 246752
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۹:۰۰
-

کاهش نرخ بیکاری در شرایط کرونا و تحریم های ظالمانه کم سابقه است

کاهش نرخ بیکاری در شرایط کرونا و تحریم های ظالمانه کم سابقه است

به گزارش قائم آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی در تشریح کاهش نرخ بیکاری در استان تهران گفت: ما در شرایط سخت و در زمانی که کشور تحت تحریم ظالمانه دشمن قرار دارد و منابع مالی و داخلی نیز حداقل است، اما می‌توانیم با عزم و اراده و برنامه اقدامات خوبی را رقم بزنیم. وی افزود: راهبرد

به گزارش قائم آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی در تشریح کاهش نرخ بیکاری در استان تهران گفت: ما در شرایط سخت و در زمانی که کشور تحت تحریم ظالمانه دشمن قرار دارد و منابع مالی و داخلی نیز حداقل است، اما می‌توانیم با عزم و اراده و برنامه اقدامات خوبی را رقم بزنیم.

وی افزود: راهبرد استانداری تهران بر مبنای حفظ و صیانت از اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید در استان تهران است و معتقدم تحقق عملی شعار جهش تولید در راستای تلاش مسئولان برای رفع مشکلات صاحبان صنایع در استان تهران است.

وی ادامه داد: در دوسال گذشته بر اساس اعلام مرکز آمار همواره شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان تهران بودیم واین اتفاق در شرایطی رقم خورد که با اعمال تحریم های ظالمانه و بی سابقه علیه ملت ایران اقتصاد کشور و به دنبال آن وضعیت تولید خیلی شرایط مطلوبی نداشت.

استاندار تهران تاکید کرد: در شرایط تحریم و شیوع بیماری کرونا خوشبختانه حتی یک واحد تولیدی در استان تهران هم تعطیل نشد و این اتفاق کم سابقه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + بیست =