کد خبر : 246964
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
-

صدور کارت ملی هوشمند برای ۹۹ درصد شهروندان بابلسری

صدور کارت ملی هوشمند برای ۹۹ درصد شهروندان بابلسری

به گزارش قائم آنلاین، سید زین‌العابدین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان آذر ماه امسال تعداد هزار و ۷۵ مورد ولادت در شهرستان بابلسر ثبت شده است. وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول این مدت ۵۳۱ نفر از شهروندان بابلسری فوت کرده و برای آن‌ها مدارک فوتی به

به گزارش قائم آنلاین، سید زین‌العابدین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان آذر ماه امسال تعداد هزار و ۷۵ مورد ولادت در شهرستان بابلسر ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول این مدت ۵۳۱ نفر از شهروندان بابلسری فوت کرده و برای آن‌ها مدارک فوتی به ثبت رسیده است.

رئیس اداره ثبت احوال بابلسر تصریح کرد: همچنین تعداد ۵۲۶ مورد ازدواج و ۲۵۶ مورد طلاق در مدت ۹ ماهه ابتدای سال در این شهرستان انجام گرفته است.

وی با اشاره به بیشترین اسامی انتخاب شده برای فرزندان متولد ۹۹ در بابلسر گفت: بیشترین اسامی مورد علاقه بابلسری‌ها برای پسران به ترتیب ابوالفضل، رایان، محمدحسین، امیرعلی و محمد و برای دختران رستا، نورا، فاطمه زهرا و ریحانه بوده است.

هاشمی یادآورشد: بابلسر از جمله پنج شهرستان نخست استان مازندران است که ۹۹ درصد از شهروندان دارای کارت ملی هوشمند شده و یک درصد باقیمانده هم به‌علت برخی مشکلات شخصی هنوز نتوانستند کارت‌های ملی هوشمند خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه تمامی خدمات اداری با کارت ملی هوشمند انجام می‌شود لازم است که همه شهروندان دارای کارت ملی جدید باشند تا مشکلی برای آن‌ها در دریافت خدمات به‌وجود نیاید.

رئیس اداره ثبت احوال بابلسر ادامه داد: شهروندانی که هنوز موفق به دریافت این کارت نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به این اداره مراحل صدور کارت را انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − پنج =