کد خبر : 246968
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
-

رضایی: غایبان ما برگشتند اما هنوز آماده نیستند

رضایی: غایبان ما برگشتند اما هنوز آماده نیستند

به گزارش قائم آنلاین، رحمان رضایی پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر اظهار کرد: در حالی به مصاف گل گهر خواهیم رفت که خداراشکر اکثر غایبان برگشته‌اند و ۶ تا ۷ نفر به تیم اضافه شدند اما هنوز آن شرایط ایده‌آل بدنی را ندارند. با این حال خداراشکر که همه بازیکنان هستند. البته محمد

به گزارش قائم آنلاین، رحمان رضایی پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر اظهار کرد: در حالی به مصاف گل گهر خواهیم رفت که خداراشکر اکثر غایبان برگشته‌اند و ۶ تا ۷ نفر به تیم اضافه شدند اما هنوز آن شرایط ایده‌آل بدنی را ندارند. با این حال خداراشکر که همه بازیکنان هستند. البته محمد قریشی مصدوم است و تنها بازیکنی که در اختیار نداریم این بازیکن است.

او ادامه داد: گل گهر تیمی است که امسال متفاوت بازی می‌کند و شیوه مدرنی را به نمایش می‌گذارد و مربی خیلی خوبی دارد. امیر قلعه‌نویی جزو پر افتخارترین مربی‌های لیگ هستند و افتخار شاگردی‌اش را داشتم و برایش بسیار احترام قائل هستم. گل گهر کادر خوب و بازیکنان باتجربه و با کیفیتی دارد. بازی بسیار مشکلی برای ما خواهد بود اما این هفته خیلی خوب تمرین کردیم و توانستیم خیلی خوب تیم حریف را آنالیز کنیم. ان‌شاءالله که بتوانیم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: همه می‌دانند به خاطر قضاوت‌ داوری بسیار متضرر شدیم و متاسفانه نوار اشتباهات داوران ادامه داشته است و امیدوارم در این بازی شرایط بهتر شود. در بازی قبل مقابل استقلال هم یک پنالتی برای ما گرفته نشد و همه کارشناسان هم تایید کردند. امیدوارم در این بازی از داوران می‌خواهم که قضاوت منصفانه‌تری داشته باشند. نمی‌گویم قضاوت عاری از اشتباه ببینیم و بالاخره انسان اشتباه می‌کند اما امیدوارم با حداقل اشتباه این بازی به پایان برسد تا از این ناحیه آسیب نبینیم.

او درباره تقابل ذوب‌آهن و گل گهر گفت: حدسم این است که فردا بازی زیبایی از دو تیم خواهیم دید. همان‌طور که در بازی ذوب‌آهن و استقلال دو تیم بازی زیبا و تهاجمی ارائه دادند، در این بازی هم فکر می‌کنم بازی خوبی شود و امیدوارم بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی ارائه دهیم تا هواداران از این بازی لذت ببرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + هشت =