کد خبر : 246830
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۸:۲۵
-

دوئل ماشین‌سازان در شهرقدس

دوئل ماشین‌سازان در شهرقدس

به گزارش قائم آنلاین، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز(چهارشنبه) با دو دیدار پیگیری می‌شود که ابتدا پیکان و سایپا، داربی ماشین‌سازان را برگزار می‌کنند و سپس شهرخودرو برای فرار از منطقه سقوط میزبان شاگردان رسول خطیبی است. در نخستین دیدار امروز(چهارشنبه)، داربی ماشین‌سازان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود. پیکانی‌ها

به گزارش قائم آنلاین، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز(چهارشنبه) با دو دیدار پیگیری می‌شود که ابتدا پیکان و سایپا، داربی ماشین‌سازان را برگزار می‌کنند و سپس شهرخودرو برای فرار از منطقه سقوط میزبان شاگردان رسول خطیبی است.

در نخستین دیدار امروز(چهارشنبه)، داربی ماشین‌سازان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.

پیکانی‌ها که با ۹ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند برای رسیدن به جمع بالانشینان باید سایپایی‌ را شکست دهند که در ۷ هفته قبلی، ۵ تساوی را کسب کرده است. شاگردان ابراهیم صادقی در تیم سایپا با ۸ امتیاز در رده یازدهم هستند و می‌توانند در صورت کسب ۳ امتیاز از رقیب خود یعنی پیکتن سبقت بگیرند. در سوی دیگر، شاگردان ویسی که هفته گذشته با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تراکتور شدند، حالا این فرصت را دارند که به سومین پیروزی فصل خود دست پیدا کنند و بالاتر از تیم‌هایی چون فولاد و صنعت نفت قرار بگیرند.

از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه امام رضا(ع)، دو تیم فوتبال شهرخودرو و آلومینیوم اراک برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

شاگردان رحمتی اوضاع خوبی در جدول ندارند و با ۷ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارند. امید اصلی رحمتی در این دیدار، امین قاسمی نژادی است که تا به ایجا ۴ گل به ثمر رسانده و از معدود بازیکنان خوب تیمش بوده است. تیم مشهدی در ۲ بازی قبلی خود شکست خورده و حالا اگر بخواهد از منطقه سقوط فرار کند، باید هر ۳ امتیاز خانگی این بازی را به ارمغان بیاورد. در سوی دیگر شاگردان خطیبی در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی گرفتند و پس از باخت در ۲ هفته ابتدایی، ۵ هفته‌ای است که هیج تیمی نتوانسته آن‌ها را شکست دهد. آلومینیوم با ۹ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و پیروزی می‌تواند آن‌ها را به جمع ۴ تیم بالای جدول اضافه کند.

دیروز و در نخستین دیدار این هفته، سپاهان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک میزبان خود، مس رفسنجان را شکست دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 19 =