کد خبر : 246882
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
-

تقدیر شورا به خاطر حضور شهردار شهرکرد در جمع پاکبانان در شب یلدا

تقدیر شورا به خاطر حضور شهردار شهرکرد در جمع پاکبانان در شب یلدا

به گزارش قائم آنلاین، فرهاد رئیسی در سیصد و سیزدهمین جلسه علنی شورا با اشاره به موافقت اعضای شورای اسلامی با پیشنهاد شهرداری مبنی بر تعیین تعرفه پسماند خانگی گفت: سالانه هزینه جمع‌آوری و دفن زباله و رفت و روب معابر شهری ۲۲ میلیارد تومان می‌باشد که تنها ۸.۵ میلیارد تومان آن توسط شهروندان پرداخت

به گزارش قائم آنلاین، فرهاد رئیسی در سیصد و سیزدهمین جلسه علنی شورا با اشاره به موافقت اعضای شورای اسلامی با پیشنهاد شهرداری مبنی بر تعیین تعرفه پسماند خانگی گفت: سالانه هزینه جمع‌آوری و دفن زباله و رفت و روب معابر شهری ۲۲ میلیارد تومان می‌باشد که تنها ۸.۵ میلیارد تومان آن توسط شهروندان پرداخت می‌شود و مابقی آن را باید شهرداری تامین کند.

وی افزود: در حال حاضر نیز شورای اسلامی و شهرداری برای تعیین تعرفه بهای خدمات پسماند شهرداری تمام ملاحظات از جمله شرایط اقتصادی مردم و شیوع ویروس کرونا را مدنظر قرار داده است.

رئیس‌ شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه پارک ملت برای شهر جنبه تاریخی دارد، بیان کرد: این پارک جایگاهی دارد که فرهنگ‌های مختلف را به همدیگر پیوند می‌دهد چراکه گردشگران مختلف در این پارک مستقر می‌شوند.

در نظر گرفتن پارکینگ برای پارک ملت

رئیسی با بیان اینکه برای پارک ملت باید پارکینگ مناسب در نظر گرفته شود، ادامه داد: با اتصال پارک اقبال لاهوری به پارک ملت باید یک پارکینگ مناسب پیش‌بینی شود تا از ورود خودروها به پارک جلوگیری و یک طرح جامع برای پارک تهیه تا تمام امکانات در آن جانمایی و پیاده‌سازی شود.

وی ضمن انتقاد از عدم وجود شهربازی در پارک‌های شهرکرد، گفت: در راستای راه‌اندازی شهربازی باید بخش خصوصی وارد و سرمایه‌گذار جذب شود.

رئیس‌ شورای اسلامی شهرکرد با تشکر از شهردار به‌دلیل حضور در بین کارکنان و پاکبانان تصریح کرد: در شب یلدا شهردار در کنار پاکبانان حاضر و حدود ۲۵۰ بسته حمایتی را به آن‌ها اهداء نمود که جای تقدیر دارد و این یک کار فرهنگی خوب است که می‌تواند توسعه پیدا کند.

در پایان جلسه اعضای شورای شهر با کلیات پیشنهاد شهرداری مبنی بر قرارداد کارواش پایانه مسافربری آزادی موافقت نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =