کد خبر : 246846
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۹:۴۵
-

بدهی باشگاه اشتادسازه به هندبالیستها

بدهی باشگاه اشتادسازه به هندبالیستها

به گزارش قائم آنلاین، هادی طالبی در گفت و گو ، در مورد پرداخت نشدن مبالغ قرارداد تیم اشتاد سازه از فصل قبل گفت: ما فصل قبل را با تیم سربداران سبزوار آغاز کردیم. اواسط فصل به دلیل مشکلات مالی و نداشتن بودجه برای ادامه مسابقات با بازیکنان به این نتیجه رسیدیم که از لیگ

به گزارش قائم آنلاین، هادی طالبی در گفت و گو ، در مورد پرداخت نشدن مبالغ قرارداد تیم اشتاد سازه از فصل قبل گفت: ما فصل قبل را با تیم سربداران سبزوار آغاز کردیم. اواسط فصل به دلیل مشکلات مالی و نداشتن بودجه برای ادامه مسابقات با بازیکنان به این نتیجه رسیدیم که از لیگ انصراف دهیم. اما طبق نامه نگاری‌هایی که توسط مدیران دو باشگاه و فدراسیون شده بود تصمیم گرفتند که نام باشگاه عوض شود و ما تحت پوشش اشتادسازه باشیم. ۵ بازی با تیم اشتادسازه انجام شد و بعد با شیوع کرونا لیگ تعطیل شد. ما تنها ۲۰ درصد مبلغ قرارداد را گرفتیم و ۸۰ درصد آن مانده است.

وی افزود: بعد از تعطیلی لیگ هیچ کدام از مدیران قبلی باشگاه و مدیران فعلی حقوق ما را ندادند، حتی به ما بی احترامی هم کردند. ما تصمیم گرفتیم از طریق فدراسیون اقدام کنیم. دو جلسه کمیته انضباطی تشکیل شد و حکم صادر شد، اما طبق جلسه کمیته انضباطی فدراسیون این حکم با حضور نمایندگان حقوقی وزارت باید تشکیل و بعد فدراسیون باید حکم داوری برای ما صادر کند که طبق آن مشخص باشد هر بازیکن چقدر از باشگاه طلب دارد. با آن حکم بازیکن می تواند اقدام کند اما فدراسیون هندبال حکم کلی صادر کرده و چیزی مشخص نیست.

بازیکن هندبال در ادامه با بیان اینکه این باشگاه اسپانسر تیم ملی دختران شده است، گفت: از زمانی که حکم ما صادر شد یعنی از ۹ تیر رییس فدراسیون، دبیر فدراسیون و مسئولان باشگاه پاسخ روشنی به ما ندادند و مدام ما را امروز و فردا کرده‌اند تا اینکه دیروز از رسانه‌ها خواندیم که اشتادسازه اسپانسر تیم ملی دختران شده است. ۲۰ درصد مبلغ قرارداد کل بازیکنان پرداخت شده بود و ۸۰ درصد کل مبلغ قراردادها مانده است.

طالبی بعد از اعلام حکم کمیته انضباطی گفت: این حکم متناقض با حکم قبلی فدراسیون است. پیش از این طبق مستندات، باشگاه اشتادسازه موظف بود تمامی بدهی های بازیکنان سربداران را تا پایان اردیبهشت ۹۹ پرداخت کند که نکرد. اکنون با حکم کمیته انضباطی که امروز داده شده تنها ما بخشی از قرارداد را می‌توانیم از اشتاد سازه بگیریم پس باید بقیه قراردادمان را از کجا و چه کسی مطالبه کنیم؟

طالبی در ادامه گفت: فدراسیون یک قانون برای لیگ وضع کرده که طبق آن باشگاه‌هایی که از لیگ سال قبل بدهی داشته باشند نمی توانند در فصل جدید تیم داری کنند. ما پیش از این هم به این موضوع اعتراض کردیم که چرا وقتی اشتادسازه بدهی دارد در لیگ بانوان تیمداری می‌کند اما فدراسیون می‌گوید باشگاه بدهی خود را در بخش بانوان پرداخت کرده و میتواند تیم داشته باشد.  اما خوب اشتادسازه باشگاه است، زنان و مردان ندارد. هنوز بدهی ما را نداده پس نمی توانست در لیگ هم تیم داشته باشد.

در همین رابطه حمیدرضا عزتی دبیر کل فدراسیون هندبال بعد از جلسه کمیته انضباطی فدراسیون در خصوص پرونده تیم سربداران سبزوار در لیگ برتر هندبال سال گذشته، گفت: بررسی این پرونده به دلیل پیچیدگی آن و مسائل مختلف چندین ماه طول کشید و کمیته انضباطی فدراسیون در چندین جلسه با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان تشکیل جلسه داد و با دقت نظر در خصوص احقاق حق طرفین  با وسواس خاصی این موضوع را مورد بررسی قرار داد.

عزتی گفت: با توجه به اینکه باشگاه اشتادسازه در چند بازی آخر لیگ حمایت مالی از تیم سربداران  سبزوار را بر عهده گرفت و با عنایت به اظهارات مدیرکل و رئیس هیات هندبال وقت استان خراسان رضوی و طرفین پرونده، پس از بررسی های بسیار و چند  باره با توجه به اینکه تنها قرارداد مالی بازیکنان درفصل پیش باباشگاه سریداران سبزوار بود، مقرر شد هر بازیکن به تناسب قرارداد و  تعداد بازی های انجام داده برای تیم اشتاد سازه از باشگاه اشتاد سازه مبلغی را دریافت کند که این حکم پس از بررسی و تعیین تعداد بازی ها و مبالغ قرارداد ها به بازیکنان و باشگاه اشتاد سازه ابلاغ خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 16 =