کد خبر : 246931
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
-

با پارتیشن اداری آشنا شویم

با پارتیشن اداری آشنا شویم

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام نوژن، اجرای پارتیشن به عنوان یکی از مهم ترین بخش های خرید مبلمان اداری ، به طراحی و زیبایی فضای داخلی شرکت کمک می نماید. این پارتیشن ها در انواع رنگ های مختلف و طرح های گوناگون برای سلیقه های مختلف وجود دارند. کارمندان در هنگام کار درون اتاق های

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام نوژن، اجرای پارتیشن به عنوان یکی از مهم ترین بخش های خرید مبلمان اداری ، به طراحی و زیبایی فضای داخلی شرکت کمک می نماید.

این پارتیشن ها در انواع رنگ های مختلف و طرح های گوناگون برای سلیقه های مختلف وجود دارند. کارمندان در هنگام کار درون اتاق های ساخته شده با پارتیشن تمرکز بر کار خود دارند و سر و صدای محیط موجب مزاحمت یا تاثیر بر کار آن ها نمی شود.

پارتیشن ها در اجناس مختلف چوبی، شیشه ای و فلزی و … موجود می باشند. مهم ترین مزیت پارتیشن آسیب نرساندن به فضای کف و دیوارها در هنگام نصب است.

انواع پارتیشن اداری

از شرکت ها دارای فضای بزرگ و یک دستی هستند که در این حالت کارمندان در فضای مشترک کنار یکدیگر مشغول به کار هستند. برای تفکیک کردن این فضا و ایجاد فضای خصوصی برای افراد از پارتیشن اداری استفاده می شود.

پارتیشن در انواع مختلف با قابلیت های خاص هر دسته، که بر اساس خواسته و سلیقه مشتری طراحی و نصب می گردد. کاربردی ترین پارتیشن های  موجود در بازار پارتیشن تک جداره دوجداره و شیشه ای هستند. به دلیل اینکه در همه فضا ها و ساختمان ها قابل اجرا هستند و قیمت آن برای مشتری مقرون به صرفه می باشد.

پارتیشن اداری تک جداره

این پارتیشن ها از جنس ام دی اف و شیشه در اندازه های مختلف ساخته می شوند. ارتفاع پارتیشن ها قابل تنظیم می باشد که این ارتفاع می توان کوتاه بلند یا نیمه بلند در نظر گرفته شود.

درب پارتیشن ارتفاع بیشتر از ۲ متر دارد و همچنین قابلیت نصب قفل و دستگیره و سایر ملزومات را دارا می باشد. این پارتیشن ها دارای استحکام بالا، قابل جابه جایی و کم هزینه هستند.

پارتیشن اداری دو جداره

در این دسته پارتیشن ها به طور معمول از شیشه دو جداره استفاده می کنند. به صورت یک عایق صوتی عمل می کند و باعث می گردد تا سر و صدا و آلودگی های صوتی وارد اتاق کارمندان نشود.

در سازمان ‌ها و شرکت ‌هایی که رفت و آمد ارباب رجوع و مشتری در آن زیاد باشد، سر و صدا و آلودگی ‌های صوتی فراوان است که این قبیل پارتیشن ها مناسب می باشند. ارتفاع پارتیشن قابل تنظیم و تغییر می باشد. به علاوه این موارد نصب پرده کرکره ای در این پارتیشن ها بر زیبایی آن افزوده و می تواند نور به اتاق وارد شود.

پارتیشن اداری شیشه ای

این پارتیشن ها از نظر زیبایی محبوبیت بیشتری در بین مشتریان دارند. پارتیشن شیشه ای علاوه بر تقسیم بندی فضای کار به زیبایی و شیک کردن محیط کار کمک می کند. مزیت های این دسته پارتیشن ها قیمت مناسب در کنار آن جابه جایی آسان و صرفه جوی در مصرف برق می باشد. این پارتیشن با حفظ حریم خصوصی راهی برای شیک و لوکس کردن فضای کاری می باشد.

پارتیشن ام دی اف

در این دسته پارتیشن ستون و قسمت های اصلی از جنس آلومینیوم استفاده شده و برای ساختار ظاهری آن از ام دی اف و یا شیشه یا مواد دیگر بکار رفته است. از مزیت های پارتیشن ام دی اف دوام و استقامت بالا، برش و فرم دهی آسان، تنوع در طرح و رنگ اشاره نمود.

ساخت پارتیشن

در آغاز کار لازم است تصمیم بگیرید که با توجه به فضای موجود و خواسته های شما، می خواهید یک تقسیم کننده کف تا سقف داشته باشید یا اینکه جدا کننده کوتاه تر که تنها فضا را تفکیک کند.

به علاوه اینکه در مورد دیوار کاذب، متحرک باشد یا ثابت تصمیم گیری نمایید. ابتدایی ترین مرحله در ساخت این دیوار های کاذب ایجاد یک چارچوب است. برای این منظور پس از اندازه گیری از فضای مورد نظر یک چارچوب مناسب با آن ساخته شود.

نحوه نصب پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری به اضافه اینکه برای تقسیم نمودن فضای کاری مورد استفاده قرار می گیرند برای موارد دیگری چون دیده نشدن ستون ها یا قناسی دیوار یا کج بودن دیوار کاربرد دارند.

پارتیشن ها غالباً به شکل فریم های جدا از هم می باشند که در کارخانه تولید و مونتاژ می شوند. و تنها موردی که بر عهده نصاب می باشد نصب پارتیشن در محل پروژه است که این کار سبب افزایش سرعت می شود.

مزایای پارتیشن اداری

تقسیم بندی بهینه فضای کاری

جلوگیری از سرو صدا و کمک به تمرکز داشتن کارمندان

امکان تغییر دکوراسیون

صرفه جویی در هزینه ها

تقسیم بندی محیط کار بدون آسیب رسیدن به ساختمان

صرفه جویی در زمان با سرعت بالا در نصب

حفظ حریم خصوصی افراد

استفاده از پارتیشن به عنوان پناهگاه در زمان بروز حوادث مانند زلزله

قیمت پارتیشن

گذشته از شیوه محاسبه قیمت انواع پارتیشن، باید ارزش معماری هر نوع از پارتیشن لزوماً تعیین کننده قیمت پارتیشن های اداری باشد به این معنی که قیمت پایین محصول در برخی برندها شاید نتواند کاربری مورد انتظار ما را برآورده سازد. همانطور که قیمت بالای محصول غیرمنطقی است.

نمی توان دو نوع محصول با قابلیت های متفاوت را فقط بر پایه قیمت با یکدیگر مقایسه کرد. چرا که عوامل زیادی در قیمت گذاری پارتیشن موثر هستند از جمله آن ها جنس، رنگ، طرح، ابعاد و یراق آلات و… می باشند.

طراحی دکوراسیون اداری و مبلمان اداری باید دارای استانداردهای دکوراتیو، معماری و کاربردی باشد. زیرا که مشتریان این استانداردها را از مبلمان اداری نوژن می خواهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + چهارده =