کد خبر : 246929
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
-

افزایش ۵۰ درصدی موارد تیراندازی در ۱۲ شهر آمریکا

افزایش ۵۰ درصدی موارد تیراندازی در ۱۲ شهر آمریکا

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از نیوزویک، طبق آمار اتاق خبری غیرانتفاعی The Trace در مورد قتل‌ها، این آمار را نشان داد که شهرهای شیکاگو، فیلادلفیا، نیویورک، لس‌آنجلس، بالیتمور، هوستون و دیترویت، در میان دیگر شهرها، شاهد افزایش در مقایسه با سال ۲۰۱۹ بوده‌اند. طبق داده‌های بایگانی غیرانتفاعی خشونت با اسلحه، تعداد کل قتل‌های

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از نیوزویک، طبق آمار اتاق خبری غیرانتفاعی The Trace در مورد قتل‌ها، این آمار را نشان داد که شهرهای شیکاگو، فیلادلفیا، نیویورک، لس‌آنجلس، بالیتمور، هوستون و دیترویت، در میان دیگر شهرها، شاهد افزایش در مقایسه با سال ۲۰۱۹ بوده‌اند.

طبق داده‌های بایگانی غیرانتفاعی خشونت با اسلحه، تعداد کل قتل‌های اسلحه در ۲۰۲۰ در سراسر آمریکا، از کل پایان سال ۲۰۱۹ فراتر رفته است. این شمارش شامل موارد خودکشی که اکثریت مرگ‌های ناشی از اسلحه را تشکیل می‌دهند، نمی‌شود.

بایگانی خشونت اسلحه گزارش کرد که بیش از ۱۷ هزار و ۴۰۰ مرگ و ۳۶ هزار جراحت ناشی از اسلحه در سال ۲۰۲۰، تا ۱ دسامبر، اتفاق افتاده است. این اُرگان غیرانتفاعی همچنین یادآور شد هزار و ۲۸۹ مورد، حوادث استفاده دفاعی از اسلحه، ۲ هزار و ۴۳ مورد تیراندازی غیرعمدی و ۵۸۷ مورد نیز موارد تیراندازی دسته‌جمعی بوده‌اند.

اتاق خبری غیرانتفاعی The Trace در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۵ هزار و ۴۰۰ مرگ و ۳۰ هزار جراحت ناشی از اسلحه در مجموع کل سال، گزارش کرد که از این میان هزار و ۵۹۳ مورد، حوادث استفاده دفاعی از اسلحه و هزار و ۸۹۵ مورد، تیراندازی غیرعمدی بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 10 =