کد خبر : 246508
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۸:۵۰
-

روسیه: منبع اکثر اقدامات خرابکارانه آمریکاست

روسیه: منبع اکثر اقدامات خرابکارانه آمریکاست

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت خبرگزاری المعلومه، اولگ سرمولوتوف، معاون وزیر خارجه روسیه اظهار کرد: طبق نتایج بررسی‌ها و ارزیابی‌های شرکت‌های خارجی و روسی در حوزه امنیت اطلاعات، بیشتر تهدیدهای سایبری و نیز بیشتر فعالیت‌های مخرب در حوزه اطلاعات از خاک آمریکا انجام می‌شوند. معاون وزیر خارجه روسیه در ادامه گفت: در

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت خبرگزاری المعلومه، اولگ سرمولوتوف، معاون وزیر خارجه روسیه اظهار کرد: طبق نتایج بررسی‌ها و ارزیابی‌های شرکت‌های خارجی و روسی در حوزه امنیت اطلاعات، بیشتر تهدیدهای سایبری و نیز بیشتر فعالیت‌های مخرب در حوزه اطلاعات از خاک آمریکا انجام می‌شوند.

معاون وزیر خارجه روسیه در ادامه گفت: در اینجا می‌توان به گزارش کمیته موقت شورای فدراسیون حمایت از حاکمیت کشور و مقابله با دخالت در امور داخلی روسیه منتشر شده در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۰ اشاره کرد که در آن آمارهایی از حملات سایبری انجام شده به منابع اطلاعاتی روسیه در طول رای‌گیری تابستان ۲۰۲۰ برای اصلاحات قانون اساسی روسیه ارائه شدند.

در ادامه این گزارش آمده است، در مورد حملاتی که خدمات را از دسترس خارج می‌کنند (Denial of Service Attacks)، باید یادآور شد تعداد زیادی از این دست حملات از خاک آمریکا، آلمان، انگلیس، سنگاپور، تایوان، اوکراین و برخی کشورهای مستقل مشترک المنافع علیه روسیه انجام شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 15 =