کد خبر : 246734
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
-

ثبت نخستین پیروزی مس در روز تساوی گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال

ثبت نخستین پیروزی مس در روز تساوی گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال

به گزارش قائم آنلاین، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال عصر دیروز برگزار شد. در گروه الف، مقاومت البرز میزبان شهروند ساری بود و در نهایت در حالی که با ۴ گل از حریف ساروی خود پیش بود، با کامبک شهروند با نتیجه ۵ بر ۴ عقب افتاد، اما این پایان کار نبود و در

به گزارش قائم آنلاین، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال عصر دیروز برگزار شد. در گروه الف، مقاومت البرز میزبان شهروند ساری بود و در نهایت در حالی که با ۴ گل از حریف ساروی خود پیش بود، با کامبک شهروند با نتیجه ۵ بر ۴ عقب افتاد، اما این پایان کار نبود و در آخرین دقیقه مسابقه، مقاومت به گل تساوی دست یافت و بازی با نتیجه ۵ بر ۵ به پایان رسید. مقاومت هفته قبل مقابل اهورا بهبهان با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورده بود.

شهید منصوری که هفته قبل با نتیجه پرگل ۷ بر ۴ به گیتی پسند باخته بود، در بهبهان میهمان اهورا بود که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود اهورا به پایان رسید.

گیتی پسند نیز در آخرین دیدار هفته از ساعت ۱۷:۳۰ در اصفهان پذیرای فردوس قم بود که این بازی مهیج با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

در گروه ب رقابت‌ها، فرش‌آرا که با شکست دادن ایمان شیراز کار خود را آغاز کرده بود، در دومین دیدار در لیگ برتر ۹۹ در مشهد پذیرای ملی‌حفاری بود و توانست با نتیجه ۵ بر ۳ حریف خود را شکست دهد.

در دیگر دیدار حساس گروه ب، مس سونگون موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر کوثر اصفهان را مغلوب نماید و اولین پیروزی خود را دشت کند.

سومین دیدار گروه ب میان تیم‌های ایمان شیراز و سن ایچ ساوه در شیراز برگزار شد و در نهایت این سن ایچ بود که به برد پرگل ۶ بر ۲ دست یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − یازده =