کد خبر : 246808
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
-

اجرای ۲۸ هزار طرح اشتغالزایی و عمرانی در کشور

اجرای ۲۸ هزار طرح اشتغالزایی و عمرانی در کشور

به گزارش قائم آنلاین، رضا راضی زاده در آیین اقتتاح ۱۰۰ گلخانه مقیاس کوچک در روستای خرماکلای قائمشهر اظهار کرد: هم اکنون ۴۱۹ طرح اشتغالزایی با حجم سرمایه گذاری ۶۶ میلیارد تومان و اشتغال هزار و ۶۰۰ نفر در مازندران در حال اجرا است. وی افزود: از این تعداد طرح اشتغالزا در حال ساخت امروز

به گزارش قائم آنلاین، رضا راضی زاده در آیین اقتتاح ۱۰۰ گلخانه مقیاس کوچک در روستای خرماکلای قائمشهر اظهار کرد: هم اکنون ۴۱۹ طرح اشتغالزایی با حجم سرمایه گذاری ۶۶ میلیارد تومان و اشتغال هزار و ۶۰۰ نفر در مازندران در حال اجرا است.

وی افزود: از این تعداد طرح اشتغالزا در حال ساخت امروز ۱۰۰ گلخانه مقیاس کوچک در روستای خرماکلای قائمشهر به بهره برداری رسید.

معاون توسعه اشتغال بنیاد برکت کشور گفت: سهم مازندران در اجرای طرح‌های عمرانی ۲۳۳ طرح با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد تومان است که امروز زمان بهره برداری این طرح‌ها مشخص و اعلام خواهد شد.

راضی زاده افزود:هم اکنون در سراسر کشور ۲۸ هزار طرح اشتغالزایی، عمرانی و زیر بنایی در کشور در حال ساخت است.

معاون توسعه اشتغال بنیاد برکت کشور گفت: مجموعه اقدام‌های این ستاد در استان مازندران تاکنون در دو بخش مشارکت در توانمند سازی اقتصادی و توسعه کارآفرینی اجرای ۳ هزار و ۱۱۶ طرح اقتصادی با ظرفیت ۱۶ هزار نفر و سرمایه گذاری ۵۳۵ میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: بنیاد برکت ۱۳ سال گذشته در استان ۲۳۶ طرح عمرانی و زیر بنایی به ارزش ۴۲ میلیاردتومان در زمینه های ساخت مدرسه، مسجد، حسینیه، مرکز بهداشت، خانه عالم، پل و راه انجام داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + هفده =