کد خبر : 246398
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
-

یلدای ضد کرونایی دانش آموزان

یلدای ضد کرونایی دانش آموزان

به گزارش قائم آنلاین، یلدای امسال یا همه سال‌ها متفاوت بود؛ امسال جای خیلی از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در جمع شب یلدای بچه‌ها خالی بود. برای اینکه بزرگترهای خانواده از بیماری کرونا در امان باشند و زنجیره این بیماری برای همیشه قطع شود، خیلی از خانواده غم دوری را به جان خریدند و جشن یلدا

به گزارش قائم آنلاین، یلدای امسال یا همه سال‌ها متفاوت بود؛ امسال جای خیلی از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در جمع شب یلدای بچه‌ها خالی بود. برای اینکه بزرگترهای خانواده از بیماری کرونا در امان باشند و زنجیره این بیماری برای همیشه قطع شود، خیلی از خانواده غم دوری را به جان خریدند و جشن یلدا را بدون بزرگترهای خاندان و تک خانواده گذراندند.

البته خانواده‌ها در این روز غافل از یاد پدربزرگ و مادربزرگ و اقوام نبودند و از طریق فضای مجازی و تلفن جویای احوالشان بودند و حتی برخی هم سعی کردند تا کم و کسری مالی اطرافیان را برطرف کنند تا شب یلدای شادی برای همه رقم بخورد.

دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هم تلاش کردند تا به سهم خودشان لبخندی بر لبان مردم به ویژه افرادی بضاعت مالی محدودی دارند، آورند. همین شد که دست به دست هم دادند و کلی کارهای قشنگ کردند که به بخشی از آنها اشاره می‌کنیم.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان بجنورد با همکاری قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی و همت خیرین به توزیع ۱۱۰ بسته یلدایی شامل میوه، برنج و حبوبات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین نیازمندان اقدام کردند.

یکی از دانش‌آموزان به خبرنگار فارس گفت: احساس ما خیلی خوب بود؛ بچه‌ها بسته‌ها را با عشق آماده کردند و از فکر اینکه لبخند بر لب‌ها می‌آوریم در پوست خود نمی‌گنجیدیم.

وی ادامه داد: خوشحالیم که توانستیم در بلندترین شب سال، لبخند را به کودکانی هدیه کنیم که در این روزهای کرونایی، زندگی سختی را می‌گذرانند.

دانش‌آموزان دختر اتحادیه شهر تهران به مناسبت شب یلدا و به خاطر وجود شرایط خاص کرونایی که در کشور حاکم است، بسته‌های بهداشتی را جایگزین بسته‌های یلدایی کردند.

تهیه و بسته بندی پک‌های بهداشتی برای توزیع در بین دانش آموزان کم بضاعت تهران از جمله فعالیت‌های دانش‌آموزان شهر تهران در این روزهاست و در شب یلدا هم تعدادی بسته را توزیع کردند.

دانش‌آموزان اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان قائمشهر بسته معیشتی یلدایی را تهیه کردند و بین نیازمندان توزیع کردند.

دانش‌آموزان انجمن اسلامی دعا کردند که امام زمان(عج) ظهور کند و این فعالیت‌ها با دعای توسل دانش‌آموزان همراه بود.

دانش‌آموزان استان مرکزی هم در این روزهای سرد، گرمی بخش خانه‌های همسایگانشان شدند.

دانش‌آموزان انجمن اسلامی استان مرکزی با تهیه و توزیع بسته های یلدایی بین نیازمندان این استان، شادی شب یلدا را دو برابر کردند.

به گزارش فارس، این تصاویر نمونه‌ای از فعالیت دانش‌آموزان بود؛ در همه استان‌ها دانش‌آموزان در حد توان خود فعالیت‌هایی را انجام دادند و تلاش کردند که شب یلدا همه شاد باشند هرچند که کرونا، در این روزها خانواده‌های زیادی را عزادار کرده است و در این شب، جای برخی در بین اعضای خانواده خالی بود.

پس بیاییم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مداوم دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی زنجیره ابتلا به این ویروس را قطع کنیم تا بیش از این خانواده‌ای غمگین نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 16 =