کد خبر : 246457
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
-

کشف و ضبط یک تن زغال چوب قاچاق در گلوگاه

کشف و ضبط یک تن زغال چوب قاچاق در گلوگاه

به گزارش قائم آنلاین، کمیل قلی نژاد در گفت و گو ، بیان کرد: طی سال‌های اخیر در کنار معضلاتی چون تغییر اقلیم، خشکسالی و…بلایی تحت عنوان قاچاق چوب دامن‌گیر درختان جنگل‌ها و مراتع کشور واین مناطق شده و سرمایه‌های ملی کشور را نشانه گرفته است، سرمایه‌هایی که متعلق به نسل‌های آینده هستند. وی در

به گزارش قائم آنلاین، کمیل قلی نژاد در گفت و گو ، بیان کرد: طی سال‌های اخیر در کنار معضلاتی چون تغییر اقلیم، خشکسالی و…بلایی تحت عنوان قاچاق چوب دامن‌گیر درختان جنگل‌ها و مراتع کشور واین مناطق شده و سرمایه‌های ملی کشور را نشانه گرفته است، سرمایه‌هایی که متعلق به نسل‌های آینده هستند.

وی در ادامه از کشف وضبط بیش از ۲ متر مکعب چوب قاچاق از نوع راش در این شهرستان خبر داد وتصریح کرد: این محموله به ارزش ریالی حدود ۶۰ میلیون ریال توسط مأموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان گلوگاه طی رصد و گشت های شبانه روزی کشف وضبط شد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گلوگاه بیان کرد: در این عملیات یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب قاچاق توسط مامورین حفاظتی منابع طبیعی و آبخیزداری طی هماهنگی قبلی با دادستان شهرستان گلوگاه توقیف و متهمین به تعداد ۳ نفر بازداشت شدند.

قلی نژاد اظهار کرد: در این راستا علاوه بر خودرو حامل چوب‌های قاچاق اره موتوری هم توقیف و پرونده‌ای قضایی تشکیل و تسلیم مراجع قضائی شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در هفته گذشته نیرو های یگان منابع طبیعی حین گشت زنی ، یک تن زغال چوب قاچاق از خودروی وانت نیسان کشف و‌ ضبط کردند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گلوگاه تأکید کرد: با توجه به اینکه مسیر گلوگاه به دامغان ، از اهمیت خاصی برخوردار است ، تیم های گشت و مراقبت فعال بوده و رصد و پایش شبانه روزی این محورها توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان انجام شده و شرایط ناامنی را برای قاچاقچیان چوب ایجاد کرده‌است.

قلی نژاد در پایان گفت: مردم هر گونه تخلف را به سامانه ۱۵۰۴ و یا ۰۱۱۳۴۶۶۶۳۳۵ اطلاع دهند تا بتوانیم هرچه بهتر و سریع تر از قاچاق چوب درختان جنگلی جلوگیری کرده و با متخلفان برخورد قانونی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 10 =