کد خبر : 246402
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
-

کرونا در استان سمنان همچنان می‌تازد

کرونا در استان سمنان همچنان می‌تازد

به گزارش قائم آنلاین، بررسی آماری آخرین وضع بیماری کرونا در استان سمنان از دو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و شاهرود، نشان می‌دهد که تا امروز ۲۰ هزار و ۱۴۴ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان شناسایی شده است. از این تعداد، تاکنون ۶ هزار و ۶۶۴ نفر از بیماران با تلاش

به گزارش قائم آنلاین، بررسی آماری آخرین وضع بیماری کرونا در استان سمنان از دو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و شاهرود، نشان می‌دهد که تا امروز ۲۰ هزار و ۱۴۴ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان شناسایی شده است.

از این تعداد، تاکنون ۶ هزار و ۶۶۴ نفر از بیماران با تلاش کادر بهداشت و درمان در سراسر استان سمنان بهبود یافته‌اند و متأسفانه، ۸۳۴ نفر نیز قربانی کرونا شده‌اند.

بر این اساس، موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در مجموعه شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان، تاکنون ۱۴ هزار و ۷۵۴ نفر بوده است و متأسفانه ۶۱۳ نفر قربانی کرونا شده‌اند.

بررسی آمارها می‌گوید: تلاش بی‌وقفه کادر بهداشت و درمان در شهرستان‌های سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی سمنان هستند، سبب بهبودی سه هزار و ۴۶۰ نفر از مبتلایان به کرونا شده است.

همچنین در شهرستان‌های شاهرود و میامی که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند، تاکنون پنج هزار و ۳۹۰ مورد قطعی ابتلا به کرونا شناسایی شده است و ۲۲۱ نفر از بیماران فوت شده‌اند.

تلاش‌های کادر بهداشت و درمان در شاهرود نیز سبب بهبودی سه هزار و ۲۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ شده است.

وضع یک روز اخیر

بررسی آمارهای ۲۴ ساعت اخیر کرونا نیز از شرایط بحرانی همه‌گیری این ویروس در سراسر استان سمنان حکایت دارد.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته در استان سمنان، ۴۷ مورد قطعی ابتلا به بیماری کرونا شناسایی شده است و پنج نفر نیز به دیار باقی شتافته‌اند.

هم‌اکنون ۱۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های استان سمنان بستری هستند.

بررسی جزئی‌تر آمارها در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سمنان نشان می‌دهد که موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه، هشت نفر بوده است و پنج نفر هم در ۲۴ ساعت گذشته به دیار باقی شتافته‌اند. هم‌اکنون نیز ۶۷ نفر از بیماران در بیمارستان‌ها بستری هستند.

آمارهای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز از شناسایی ۳۹ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان‌های شاهرود و میامی در یک روز گذشته حکایت دارد و مجموعه بیماران بستری فعلی به ۶۱ نفر رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + ده =