کد خبر : 246408
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
-

روزشمار هفته سوادآموزی

روزشمار هفته سوادآموزی

به گزارش قائم آنلاین،  هفته سوادآموزی از امروز اول دی آغاز شده و تا هفتم دی ادامه دارد. البته برنامه‌‌های هفته سوادآموزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بیشتر به صورت مجازی برگزار می‌شود. بر این اساس امروز دوشنبه اول دی روز «سوادآموزی و رسانه»، سه‌شنبه دوم دی روز «سوادآموزی و تکریم از فعالان سوادآموزی»، چهارشنبه سوم

به گزارش قائم آنلاین،  هفته سوادآموزی از امروز اول دی آغاز شده و تا هفتم دی ادامه دارد. البته برنامه‌‌های هفته سوادآموزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بیشتر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بر این اساس امروز دوشنبه اول دی روز «سوادآموزی و رسانه»، سه‌شنبه دوم دی روز «سوادآموزی و تکریم از فعالان سوادآموزی»، چهارشنبه سوم دی روز «سوادآموزی، فرهنگ کتابخوانی و جهش تولید»، پنج‌شنبه چهارم دی روز «سوادآموزی و فرهنگ ایثار، شهادت و مسؤولیت‌پذیری اجتماعی»، جمعه پنجم دی روز «سوادآموزی و ترویج فرهنگ نماز و انتظار»، شنبه ششم دی روز «سوادآموزی و مسؤولان» و یکشنبه هفتم دی روز «سوادآموزی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری» نام دارد.

تجلیل از پیشکسوتان و فعالان سوادآموز، برگزاری مسابقه کتابخوانی، اجرای مسابقه انشاء نویسی در بین سوادآموزان دوره انتقال و توزیع اقلام بهداشتی در مراکز یادگیری محلی از نمونه برنامه‌های این هفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 2 =