کد خبر : 246400
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
-

رزمایش کمک مومنانه| توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی برای نیازمندان پارس آباد

رزمایش کمک مومنانه| توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی برای نیازمندان پارس آباد

به گزارش قائم آنلاین، مریم نظامی در گفت‌وگو ، در پارس آباد اظهار کرد: به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار به تعداد ۱۵۰ بسته حمایتی یلدا در بین نیازمندان شهرستان پارس آباد توزیع شد. وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و همبستگی اجتماعی، مردم  نوع‌دوست شهرستان پارس آباد به منظور

به گزارش قائم آنلاین، مریم نظامی در گفت‌وگو ، در پارس آباد اظهار کرد: به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار به تعداد ۱۵۰ بسته حمایتی یلدا در بین نیازمندان شهرستان پارس آباد توزیع شد.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و همبستگی اجتماعی، مردم  نوع‌دوست شهرستان پارس آباد به منظور بسترسازی فرهنگی و همدلی بیش از پیش در جامعه و در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی خود، به پویش طرح حمایت یلدا کمک کردند.

مسؤول موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها در پارس آباد، اقلام موجود در بسته‌های معیشتی را شامل؛ گوشت، مرغ، میوه، شکلات و ارزش ریالی هربسته را یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد.

وی بیان کرد: با کمک و حمایت خیرین شهرستان پارس آباد در سال‌جاری با وجود شیوع ویروس کرونا، در شهرستان پارس آباد به تعداد ۱۰ سری جهیزیه برای نوعروسان به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان  و ۱۰ عدد گوشی تبلت  به ارزش ۱۵ میلیون تومان در رزمایش نذر هوشمند در بین نیامندان توزیع شد.

نظامی با بیان اینکه جلوه آخرت این است که با دستمزد خود برای دیگران کار خیر انجام دهیم، تصریح کرد: کسانی که تمکن مالی دارند باید در حد توان در جهت رسیدگی به افراد نیازمند جامعه قدم بردارند.

وی گفت: اقدامات انسان دوستانه‌ای که در این موسسات صورت می‌گیرد علاوه بر اینکه مردم را ترغیب به نوع‌دوستی می‌کند، زمینه خدمات‌رسانی و حمایت از خانواده‌های آسیب پذیر به ویژه در دوران بحرانی کرونا را فراهم کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 2 =