کد خبر : 246453
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
-

راه‌اندازی خدمت مومنانه به نیابت از سردار دل‌ها

راه‌اندازی خدمت مومنانه به نیابت از سردار دل‌ها

به گزارش قائم آنلاین، علی خادم در گفت و گو با خبرنگار ما، از اجرای بیش از ۲۰ برنامه در سطح شهرستان همزمان با هفته مقاومت، اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام حماسه ۹ دی “دهه بصیرت” خبر داد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر ضمن بیان اینکه مسیر انقلابی و مکتب

به گزارش قائم آنلاین، علی خادم در گفت و گو با خبرنگار ما، از اجرای بیش از ۲۰ برنامه در سطح شهرستان همزمان با هفته مقاومت، اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام حماسه ۹ دی “دهه بصیرت” خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر ضمن بیان اینکه مسیر انقلابی و مکتب عاشورایی شهید سلیمانی‌ها در کشور ادامه دارد گفت: شهادت سردار شهید سلیمانی به شیوه ناجوانمردانه و به دست استکبار جهانی نشان از خوی شیطانی استکبارو آمریکای جنایتکار دارد.

خادم در ادامه افزود: شهید سلیمانی و مکتب عاشورا در دل‌های همه آزادگان جهان به ویژه مردم ولایتمدار ایران اسلامی جای دارد و عشق به انقلاب و امام و رهبری چیزی نیست که با کشته شدن و شهادت از بین برود به فرمود:: ه. امام راحل “با کشتن ما” ملت ما بیدارتر خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر اضافه کرد: همزمان با اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام حماسه ۹ دی که با عنوان هفته مقاومت و دهه بصیرت نامگذاری شده است بیش از ۲۰ عنوان برنامه با شعار محوری” بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی” در شهرستان قائم به اجرا در خواهد آمد.

به گفته خادم  راه‌اندازی گسترده خدمت مومنانه به نیابت از شهید سلیمانی در قالب رزمایش مرحله سوم کمک مومنانه به همت نهاد ها، ادارات، موسسات، گروه‌های جهادی و مردم نهاد، راه اندازی پویش عهد عاشقی با سردار دل‌ها به همت دانش آموزان و دانشجویان بسیجی، ایجاد صفحه اختصاصی با هشتگ “ما ملت امام حسینیم “به منظور ایجاد پیوند شهادت شهید سلیمانی با حماسه عاشورا، برگزاری مسابقات فرهنگی به ویژه از وصیت نامه شهید سلیمانی در فضای مجازی، برگزاری مسابقات نقاشی برای نوجوانان ونونهالان، اجرای پویش نذر خون توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، نواختن زنگ مقاومت به صورت فضای مجازی در سامانه شاد، تقدیر و تجلیل از مدافعان سلامت، پزشکان و رزمندگان جبهه مقاومت، برگزاری برنامه محوری روایت دمشق با حضور رزمندگان جبهه مقاومت، برگزاری برنامه محوری سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۹ دی، عطر افشانی گلزار شهدا، تهیه طومار و امضای آن برای ابراز انزجار و انتقام سخت از قاتلان شهید سلیمانی و فعالیت‌های روشنگری در فضای مجازی از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته مقاومت و دهه بصیرت شهرستان قائم شهر است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکراز همکاری وهمدلی نهاد‌ها وادارات شهرستان در اجرای برنامه‌های این ایام، خاطر نشان کرد:رهبر فرزانه انقلاب فرمودند:دیگر دوران بزن و در رو تمام شده است، لذا دشمنان ملت ایران بدانندانتقام خون شهید سلیمانی به زودی گرفته خواهد شد و دشمنان، تا گرفتن انتقام خواب راحت نخواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + پنج =