کد خبر : 246394
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
-

بسته خبری| از چکاب کرونایی سربازان در نیشابور تا توزیع ۴۲۰ بسته معشیتی و یلدایی در میان نیازمندان مه ولات

بسته خبری| از چکاب کرونایی سربازان در نیشابور تا توزیع ۴۲۰ بسته معشیتی و یلدایی در میان نیازمندان مه ولات

به گزارش قائم آنلاین،  به مناسبت شب یلدا ۴۲۰ بسته معیشتی و یلدایی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان مه‌ولات توزیع شد. ۴۲۰ بسته معیشتی و یلدایی بین نیازمندان مه‌ولات توزیع شد امام جمعه مه‌ولات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درمه‌ولات اظهار کرد: به مناسبت شب یلدا ۴۲۰ بسته معیشتی و

به گزارش قائم آنلاین،  به مناسبت شب یلدا ۴۲۰ بسته معیشتی و یلدایی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان مه‌ولات توزیع شد.

۴۲۰ بسته معیشتی و یلدایی بین نیازمندان مه‌ولات توزیع شد

امام جمعه مه‌ولات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درمه‌ولات اظهار کرد: به مناسبت شب یلدا ۴۲۰ بسته معیشتی و یلدایی بین نیازمندان شهرستان مه‌ولات توزیع شد.

حجت الاسلام حسین اسلامی  تصریح کرد: ۲۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال و ۱۷۰ بسته یلدایی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال به مناسبت شب یلدا بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

حجت‌الاسلام اسلامی بیان کرد: این بسته‌های معیشتی و یلدایی به همت دفتر امام جمعه، اداره اوقاف، کمیته امداد امام خمینی (ره)، خیریه حضرت رقیه و پایگاه بسیج خواهران الزهرا و مشارکت خیرین عزیز شهرستان تهیه شده و بین نیازمندان توزیع شد.

تجلیل سبز پوشان امنیت از سپیدپوشان مدافع سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه و به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه منطقه تربت حیدریه ؛ ، فرمانده سپاه تربت حیدریه پیش از ظهر امروز در آیین آغازین این ویژه برنامه که از محل گلزار شهدای بهشت عسکری این شهرستان آغاز شد، اظهار کرد: امروز همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها جمعی از سبز پوشان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پرستاران و مدافعان سلامت با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر می کنند.

سرهنگ پاسدار احمد ناصری موحد تصریح کرد: در این ویژه برنامه ۱۸ اکیپ از پرسنل سپاه با حضور در ۳۰ مرکز درمانی شامل؛ بیمارستان های آموزشی درمانی نهم دی، رازی، ۵۵۱ ارتش و درمانگاهها و کلینیک های خصوصی و همچنین مراکز جامع سلامت از پرستاران و مدافعان سلامت تجلیل می کنند.

وی بیان کرد: روزی سبز پوشان سپاه و دلاورمردان ارتش و همچنین بسیجیان در جبهه های حق علیه باطل برای دفاع از مرز و بوم این کشور از تمام هستی خود مایه گداشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد و امروز هم سپید پوشان و مدافعان سلامت برای دفاع از محور سلامت نیز از جان و خانواده خود گذشتند و همچنان در حال ایثار و فداکاری هستند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: امروز بر خود وظیفه دانستیم برای تجلیل از مدافعان سلامت کشور در مراکز درمانی حاضر و ضمن عرض خداقوت به این عزیزان با اهدای لوح و هدایایی به رسم یادبود از آنها تجلیل کنیم.

گفتنی است: شهرستان تربت حیدریه به جز خانه های بهداشت سلامت، ۱۹ مرکز جامع سلامت، ۳ بیمارستان و همچنین ۸ درمانگاه عمومی و تخصصی در حال خدمت رسانی هستند.

چکاب کرونایی سربازان/خانواده‌ها به بدرقه سربازان نیایند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعضای خانواده مشمولان، از همراهی فرزندان خود در زمان اعزام خودداری و صرفا مشمولین درساعت و تاریخ مندرج در برگ اعزام (۱و۳دی ماه) در محل معاونت وظیفه عمومی استان واقع در ابتدای جاده قدیم نیشابور مقابل شهرک ابوذر حضور یابند.

 سرهنگ محمود ریاحی عنوان کرد: مشمولان بایستی قبل از تاریخ اعزام با مراجعه به مراکز بهداشت نسبت به انجام تست غربالگری و عدم وجود علائم کرونا اطمینان حاصل نمایند.

وی افزود: با توجه به اینکه در طول دوره آموزشی به دلیل شرایط پیش آمده و شیوع بیماری کرونا امکان مرخصی سربازان وجود ندارد، تصریح کرد: مشمولان می‌بایست مدارک مورد نیاز ( برگ اعزام ، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلین، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین ، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهداء و…) را به همراه داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 18 =