کد خبر : 246298
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
-

۸ کشته و زخمی در انفجاری اطراف مسجدی در آدیس آبابا

۸ کشته و زخمی در انفجاری اطراف مسجدی در آدیس آبابا

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت العین، رئیس پلیس تحقیقات ویژه و جرائم سازمان‌یافته شهر آدیس آبابا، پایتخت اتیوپی امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: انفجار بمبی دست‌ساز در محوطه پشتی مسجدی در منطقه لدتا در آدیس آبابا موجب کشته شدن سه تن از افراد بی‌خانمان و زخمی شدن پنج تن دیگر شد. این

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت العین، رئیس پلیس تحقیقات ویژه و جرائم سازمان‌یافته شهر آدیس آبابا، پایتخت اتیوپی امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: انفجار بمبی دست‌ساز در محوطه پشتی مسجدی در منطقه لدتا در آدیس آبابا موجب کشته شدن سه تن از افراد بی‌خانمان و زخمی شدن پنج تن دیگر شد.

این مسؤول اتیوپیایی افزود: بمب دست‌ساز توسط افرادی ناشناس در حیاط پشتی مسجد قرار داده شده بود، تحقیقات در این زمینه ادامه دارند و پلیس به زودی نتایج آن را اعلام خواهد کرد.

پلیس اتیوپی هنوز هیچ طرفی را مسؤول این انفجار ندانسته است اما ماه گذشته میلادی هشدار داده بود گروهک‌های وابسته به جبهه آزادسازی تیگرای در پی شکستی که از ارتش اتیوپی دریافت کردند و ورود نیروهای ارتش به شهر مقلی، مرکز منطقه تیگرای، دست به عملیات‌های انتحاری در پایتخت و دیگر شهرها می‌زنند.

اوایل ماه جاری میلادی نیز یک بمب دست‌ساز در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی آدیس آبابا منفجر شد و یک بمب دیگر نیز در مرکز پایتخت پیش از آنکه منفجر شود، خنثی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 2 =