کد خبر : 246270
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
-

مسئولان شهرستان نور! لطفاً جامعه را دو قطبی نسازید

مسئولان شهرستان نور! لطفاً جامعه را دو قطبی نسازید

به گزارش قائم آنلاین، وظیفه نخست و نخستین وظیفه مسئولان در نظام مقدس اسلامی، صیانت از وحدت جامعه و تلاش برای تحکیم انسجام و همدلی جامعه است که این اصل راهبردی تحت هیچ شرائطی نباید مورد غفلت قرار گیرد که ترک این فعل واجب، گناهی نابخشودنی است. با این مقدمه کوتاه، به موضوع اصلی که

به گزارش قائم آنلاین، وظیفه نخست و نخستین وظیفه مسئولان در نظام مقدس اسلامی، صیانت از وحدت جامعه و تلاش برای تحکیم انسجام و همدلی جامعه است که این اصل راهبردی تحت هیچ شرائطی نباید مورد غفلت قرار گیرد که ترک این فعل واجب، گناهی نابخشودنی است.
با این مقدمه کوتاه، به موضوع اصلی که تغییر نام میدانی در شهرستان نور است، می‌پردازیم.

نام امام علی‌ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام برای عموم ملت ایران اعم از مسلمان و غیرمسلمان، شیعه و سنی واجد ارزش فوق‌العاده و مقدسی است. در تمام شهرها بطور معمول، راه‌های ورودی و خروجی شهر را با عنوان طریق‌الرضا علیه‌السلام بنام آن امام رئوف می‌نامند و میدان بزرگ شهر را نیز مزین بنام امام رضا علیه‌السلام می‌کنند.

در تمام شهرهای استان ولایی مازندران نیز نام درخشان ثامن‌الحجج علیه‌آلاف‌التحیه والثناء، قلب محبان خاندان نبوت و امامت را متوجه بیتی می‌کند که امام رضا علیه‌السلام یکی از شموس تابناک آن است.

حال مدتی است با اصرار شهرداری و یکی دو مسئول این شهرستان، تغییر نام میدان امام رضا(ع) موضوع نگران‌کننده مردم ولایی این شهرستان شده و قصد دارند نام “طبیعت” را جایگزین نام امام رئوف سازند. در اوائل امسال آب‌نمایی را با هزینه ۵۰ میلیون تومان رونمایی کردند که الان نیز با جمع کردن این آب‌نما، حال نیز صحبت از نصب یک المان باستانی مربوط به زمان هخامنشیان در این میدان است تا شاید یادمان باستانی جای تقدس امام رئوف علیه‌السلام را بگیرد که بطور قطع چنین اتفاقی نزد مردم ولایتمدار این شهرستان رخ نخواهد داد.

بدون شک، مراجع ذیربط در این زمینه مسئولیت رسمی و قطعی دارند و می‌توانند مانع این حرکت این تغییر نام و اقدامات مرتبط گردند. شورای فرهنگ عمومی شهرستان، که امام جمعه محترم و فرماندار در آن بطور مستقیم مسئولیت دارند، قادرند از عامل وحدت مردم و نام مقدس حضرت رضاعلیه‌السلام، که این نام موجب نزول رحمت‌های الهی می‌شود، صیانت کنند و اجازه اتفاقات چالشی در این شهرستان انقلابی و اسلامی را ندهند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − پنج =