کد خبر : 246284
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
-

روزهایی قرمز کرونایی با برگزاری دورهمی‌ها برمی‌گردد

روزهایی قرمز کرونایی با برگزاری دورهمی‌ها برمی‌گردد

به گزارش قائم آنلاین،  حجت‌الاسلام سید داوود موسوی ظهر امروز در حاشیه افتتاح دو بلوار منتهی به بیمارستان شهدا که با عنوان دو شهید مدافع سلامت نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: پروتکل بهداشتی باید رعایت شود تا مجدد به شرایط قرمز بر نگردیم و خستگی مضاعف برای مدافعان سلامت رقم نزنیم. وی در ادامه با

به گزارش قائم آنلاین،  حجت‌الاسلام سید داوود موسوی ظهر امروز در حاشیه افتتاح دو بلوار منتهی به بیمارستان شهدا که با عنوان دو شهید مدافع سلامت نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: پروتکل بهداشتی باید رعایت شود تا مجدد به شرایط قرمز بر نگردیم و خستگی مضاعف برای مدافعان سلامت رقم نزنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این بلوار که منتهی به بیمارستان شهدای محمودآباد است امروز با نام دو شهید مدافع سلامت نام‌گذاری شد، افزود: مردم باید بدانند در شرایط بد بیماری عزیزانی بودند که از جان خود گذشتند تا جان مردم حفظ شود و ما با زنده نگه‌ داشتن نامشان ادای دین کنیم.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد:‌ نزدیک به یکسال است که مدافعان سلامت از جان خود گذشته و برای حفظ جان مردم شبانه روز ندارند و در جبهه سلامت می‌جنگند بنابراین کمترین کمک ما به آنان دوری از دورهمی‌ها است.

حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: چهره شهید طهماسبی و شهید فلاح شناخته شده است چراکه در ۸ سال دفاع مقدس جنگیدند و امروز هم در سنگر سلامت شهید شدند.

وی با تاکید بر اینکه در این شب یلدا از دورهمی‌ها فاصله بگیرم تا دوباره خبر ناگوار شرایط کرونایی و قرمز مجدد پیش نیاید، گفت: امیدوارم روزی اعلام شود که کشور ما از این بیماری منحوس پاک شود.

به گزارش بلاغ؛ مراسم رونمایی از نام‌گذاری دو بلوار منتهی به بیمارستان شهدای محمودآباد با نام دو شهید سلامت، شهید طهماسبی و شهید فلاح با حضور امام جمعه، رییس بیمارستان شهدا ، رییس شبکه بهداشت محمودآباد، فرمانده سپاه، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =