کد خبر : 246136
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
-

توقف بارسلونا برابر والنسیا

توقف بارسلونا برابر والنسیا

به گزارش قائم آنلاین، بارسلونا شنبه‌شب در هفته چهاردهم لالیگا به مصاف والنسیا رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. آبی‌اناری‌ها شروع خوبی نداشتند و مهمان هم از موقعیت‌هایش به خوبی بهره نبرد. نزدیک به ۳۰ دقیقه از بازی گذشته بود که والنسیا صاحب ضربه کرنر شد و از این

به گزارش قائم آنلاین، بارسلونا شنبه‌شب در هفته چهاردهم لالیگا به مصاف والنسیا رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

آبی‌اناری‌ها شروع خوبی نداشتند و مهمان هم از موقعیت‌هایش به خوبی بهره نبرد. نزدیک به ۳۰ دقیقه از بازی گذشته بود که والنسیا صاحب ضربه کرنر شد و از این طریق با ضربه سر دیاخابی، نتیجه را یک بر صفر کرد. در ادامه مارک آندره تراشتگن دروازه بارسا را نجات داد تا نتیجه ۲ بر صفر نشود. در لحظات پایانی نیمه اول داور یک پنالتی مشکوک برای میزبان اعلام کرد. لیونل مسی به توپ ضربه زد اما دروازه‌بان والنسیا آن را مهار کرد، در برگشت، توپ به جوردی آلبا رسید و مدافع اسپانیایی آن را ارسال کرد که پس از برخورد به بازیکنان والنسیا به مسی رسید و ستاره آرژانتینی در یک شرایط بد این توپ را به گل تبدیل کرد.

در شروع نیمه دوم آرائوخو یک گل زیبا برای بارسا به ثمر رساند. این تیم فرصت‌های دیگری برای گلزنی داشت که نتوانست از آن‌ها بهره‌ای ببرد. ماکسیمیلیانو گومس در دقیقه ۶۹ بازی را به تساوی رساند. فیلیپ کوتینیو در ادامه می‌توانست باز هم بارسا را پیش اندازد اما ضربه‌اش به بیرون رفت. میزبان چند تغییر در ترکیب خود ایجاد کرد تا به گل سوم دست یابد. ترینکائو، لانگله و پیانیچ وارد زمین شدند اما حضورشان موجب نشد تیم کاتالانی گلی به ثمر برساند. در نهایت امتیازها تقسیم شد.

بارسلونا با ۲۱ امتیاز در جایگاه چهارم جدول لالیگا قرار دارد.

پیش از این دیدار، اتلتیکومادرید برابر الچه قرار گرفت و ۳ بر یک مهمانش را شکست داد. لوییس سوارس دبل کرد و گل سوم روخی بلانکو را دیگو کاستا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. قرمز و سفیدپوشان با ۲۹ امتیاز صدرنشین لالیگا هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − نه =