کد خبر : 246140
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
-

ارتش سودان تجهیزات نظامی به مرزهای مشترک با اتیوپی فرستاد

ارتش سودان تجهیزات نظامی به مرزهای مشترک با اتیوپی فرستاد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رسمی سودان (سونا)، نیروهای مسلح سودان به خطوط مقدم در داخل الفشقه پیشروی کردند تا اراضی غصب شده را بازپس بگیرند و در خطوط بین‌المللی طبق توافقات حاصله در سال ۱۹۰۲ مستقر شوند. این خبرگزاری افزود: نیروهای مسلح تجهیزات نظامی گسترده به مناطق خط مقدم در نوار

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رسمی سودان (سونا)، نیروهای مسلح سودان به خطوط مقدم در داخل الفشقه پیشروی کردند تا اراضی غصب شده را بازپس بگیرند و در خطوط بین‌المللی طبق توافقات حاصله در سال ۱۹۰۲ مستقر شوند.

این خبرگزاری افزود: نیروهای مسلح تجهیزات نظامی گسترده به مناطق خط مقدم در نوار مرزی منتقل کرده‌اند. منطقه الفشقه یکی از پنج محله تشکیل دهنده استان القصارف در شرق سودان است و معمولا شاهد درگیری‌های خونین از سوی شبه نظامیان اتیوپیایی است که خارطوم، آدیس‌آبابا را به حمایت از آنها متهم می‌کند.

براساس این گزارش، فرماندهی تیپ دوم پیاده نظام امروز از کاروان حمایت و پشتیبانی که دو قبیله بنی عامر و الحباب در دو استان کسلا و القصارف تقدیم کرده بودند، استقبال کرد. این کاروان شامل مقادیر زیادی مواد غذایی و چکی به مبلغ ۵۰۰ هزار پوند بود.

این دو قبیله تاکید کردند، ساکنان شرق سودان در کنار ارتش برای مقابله با دشمن هستند که خاک این کشور را هدف گرفته‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × یک =