کد خبر : 246038
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
-

کانون های دانشگاه تهران در هفته پایانی آذر چه کردند؟

کانون های دانشگاه تهران در هفته پایانی آذر چه کردند؟

به گزارش قائم آنلاین، دانشجویان در این جلسه مشکلات و دغدغه‌های خود را به گوش مسئولان و کارشناسان اداره کل فرهنگی و اجتماعی رسانده و به تشریح فعالیت‌های خود در هفته آخر آذر ماه پرداختند. در این هفته کانون وحدت باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران شماره بیست‌وسوم نشریه دانشجویی وحدت را به مدیرمسئولی محمدامین عامری و

به گزارش قائم آنلاین، دانشجویان در این جلسه مشکلات و دغدغه‌های خود را به گوش مسئولان و کارشناسان اداره کل فرهنگی و اجتماعی رسانده و به تشریح فعالیت‌های خود در هفته آخر آذر ماه پرداختند.

در این هفته کانون وحدت باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران شماره بیست‌وسوم نشریه دانشجویی وحدت را به مدیرمسئولی محمدامین عامری و سردبیری مطهره افتخاری منتشر کرد. در این شماره علاوه بر مصاحبه‌ای خواندنی، دانشجویان کانون به بیان نظرات خود در حوزه‌ّهای مختلف اجتماعی پرداختند.

کانون رسانه باشگاه دانشجویان نیز با انتشار فایل صوتی «جنگ مقبولیت» نکات مهمی را در زمینه رقابت بین رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی را بیان کرد.

کانون ادبی دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی نیز با همکاری دیگر کانون‌های پردیس کارگاه مبانی نویسندگی را با تدریس علیرضا آقا شریف، روز جمعه ۲۸ آذر برگزار کرد.

کانون هنر دانشکده روانشناسی نیز به استقبال مراسم یلدا رفته است و قصد دارد تا ساعت ۱۹ روز شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ دورهمی یلدایی را برگزار کند. در این برنامه استاد محمد جعفری قنواتی، دکترای ادبیات و فرهنگ عامه درباره یلدا در فولکلور و فرهنگ ایران، سخنرانی خواهند کرد. دانشجویان نیز به هنرنمایی خواهند پرداخت و علی شفیقی پیانو، محراب قلعه جوقی تار و محمد امین همایون فرد گیتار الکتریک را می‌نوازند. همچنین افشار مقدم، استنداپ کمدی اجرا می‌کند و علی سلطانی فر، محمدجواد شهابی نژاد و فاطمه سادات موسویان به شعرخوانی خواهند پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + نه =