کد خبر : 246024
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
-

طرح شهید سلیمانی الگویی موفق برای مهار کرونا

طرح شهید سلیمانی الگویی موفق برای مهار کرونا

به گزارش قائم آنلاین،  حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت قرمز آمل در کرونا اظهار کرد: روزانه بیش از ۴۰ بیمار کرونایی در بیمارستان ها بستری می شوند و در کمترین امار این هفته بیش از ۲۰ بیمار ورودی بیمارستان های این شهرستان بوده است. وی

به گزارش قائم آنلاین،  حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت قرمز آمل در کرونا اظهار کرد: روزانه بیش از ۴۰ بیمار کرونایی در بیمارستان ها بستری می شوند و در کمترین امار این هفته بیش از ۲۰ بیمار ورودی بیمارستان های این شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین مورد بیماری کرونا در مهمانی ها بوده است، عنوان کرد: امار بیماران کرونا نگران کننده است، بیشتر کسانی که دچار بیماری شدند از طریق مهمانی ها و دورهمی ها بوده، شاید ویروس را داشته باشیم ولی علایمی نداشته باشیم، به مردم یاداوری کنیم این چندهفته مهمانی نرویم، اگر دورهمی تعطیل شود، تعداد بستری کاهش میابد، بزرگترین مشکل دورهمی هاست که در روستاها بیشتر است.

امام جمعه آمل تصریح کرد: ۱۲ شهر در کل کشور قرمز است که امل یکی از انهاست،  امل از قرمزی وسیاهی عبور کرده است، هر چند در دو هفته گذشته چند مورد فوتی بیشتر نداشتیم، اما اگر مردم دورهمی ها را تعطیل نکنند، اتفاق سال گذشته راه بیفتد واقعا نگران است که بخاطر یک شب یلدا عزیزانمان را داغدار کنیم ،اگر دیر بجنبید و میدان را در دست نگیریید شب یلدای امل طوفانی است و نگران کننده خواهد بود.

وی طرح قاسم سلیمانی را بعنوان یک جریان و الگو خواند و اظهار کرد: بعد از شهادت سردار همه مردم عزادار شدند، سردار سلیمانی  به عنوان یک الگو و مکتب نه برای ایران، بله تمام جهان است.

مرتضوی از وضعیت دشوار بازار خاطرنشان کرد: بازار سه هفته تعطیل و نیمه تعطیل است، برخی مشاغل بیشتر درگیر هستندو امروز با ابرویی که همه مسئولیت گذاشتنددر وضعیت قرمز بازار باز شده است، بازاریان نیز پرکل ها را رعایت کنند و حتما ماسک بزنند و در سات ۶ بعدازظهر بازار را ببندند.

وی ادامه داد: قیمت ها هر روز افزایش می یابد باید از کسانی که تصمیم گیرنده قیمت ها هستنددر سطح و معیشت مردم هستند رفع مشکل معیشت کنند، یک عزم ملی برای مبارزه با احتکار و گرانی میخواهد.

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: سعی کنیم مردم را به همدلی و وحدت سوق دهیم، این روزها که شرایط امل سخت و دشوار است، پرستاران، پرشکان و کادردرمان با تمام وجود نزدیک به یک سال  از کرونا می گذرد، جانانه کار کردند و زحمت می کشند ، از مردم میخواهیم این شب را در خانه و به دور ا زدورهمی ها و مهمانی ها سپری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 − یک =