کد خبر : 246026
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
-

سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه قضاییه راه‌اندازی شد

سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه قضاییه راه‌اندازی شد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه قوه قضاییه، این سامانه در راستای ساماندهی و هوشمندسازی فرایندهای پژوهشی دستگاه قضا و ایجاد بانک‌های اطلاعاتی منسجم و نظارت برخط بر فرایندهای پژوهشی راه‌اندازی شده است. سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی، به عنوان یک ابزار جامع در مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، دانش­پژوهان و پژوهشگران

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه قوه قضاییه، این سامانه در راستای ساماندهی و هوشمندسازی فرایندهای پژوهشی دستگاه قضا و ایجاد بانک‌های اطلاعاتی منسجم و نظارت برخط بر فرایندهای پژوهشی راه‌اندازی شده است.

سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی، به عنوان یک ابزار جامع در مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، دانش­پژوهان و پژوهشگران را قادر می سازد تا در کمترین زمان ممکن فرآیندهای پژوهشی را طی کنند.

اعلام اولویت­‌های پژوهشی معاونت­ها، سازمان­های تابعه و دادگستری کل استان­ها به پژوهشگاه قوه قضاییه، اولویت‌بندی موضوعات پژوهشی و طراحی نظام مسائل دستگاه قضا به صورت برخط، کنترل متمرکز پروژه­های تحقیقاتی، حمایت از پایان­نامه­ها و رساله­های دانشجویی و حوزوی، انجام فرصت­ مطالعاتی، گذراندن دوره­ی پسادکتری، امکان هدایت تمام فعالیت­های پژوهشی قوه­قضائیه، نمایه‌سازی پژوهش­ها و نظارت دقیق بر اولویت­های پژوهشی در سراسر کشور از جمله قابلیت‌های سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه قضاییه است.

از دیگر قابلیت‌های این سامانه می­توان به دسترسی سریع به اطلاعات، پیگیری آسان و تحت پوشش قرار دادن کاربران مختلف و سهولت در استفاده و دسترسی مدیران به اطلاعات اشاره کرد.

با همکاری مرکز آمار و فناوری اطلاعات مقرر شد بانک ایده قوه­قضاییه نیز در آینده نزدیک به بستر این سامانه منتقل و ارزیابی و داوری ایده­ها در مسیر تبدیل شدن به محصولات دانش بنیان از طریق فرآیندهای علمی و پژوهشی پیگیری شود.

این سامانه در حال حاضر به نشانی اینترنتی http://ris.jri.ac.ir در دسترس قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 1 =