کد خبر : 246073
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
-

راهنمای صفر تا صد خرید لوستر بزرگ

راهنمای صفر تا صد خرید لوستر بزرگ

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام ایران لوستر، نورپردازی در محیط در زیبا سازی فضا و دکوراسیون داخلی محیط بسیار موثر می باشد. امروزه برای تامین نور محیط از انواع لوستر ها استفاده می شود. لوستر ها را می توانید در محیط های بسته و باز استفاده کنید. لوسترها دارای انواع متنوعی می باشند که

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام ایران لوستر، نورپردازی در محیط در زیبا سازی فضا و دکوراسیون داخلی محیط بسیار موثر می باشد. امروزه برای تامین نور محیط از انواع لوستر ها استفاده می شود. لوستر ها را می توانید در محیط های بسته و باز استفاده کنید.

لوسترها دارای انواع متنوعی می باشند که بر اساس سایز، جنس، کاربرد و حتی رنگ در دسته بندی هایی قرار می گیرند. لوسترها را بر اساس کاربردشان می توانید در سالن های پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و… استفاده کنید.

تالارهای پذیرایی، مساجد، هتل ها، کاخ ها و عمارت ها با نصب یک لوستر زیبا، خاص تر می شوند. لوستر بزرگ یکی از انولع لوسترها می باشد که مناسب برای محیط های بزرگ و فضاهای فوق لاکچری هستند. با مطالعه این متن می توانید اطلاعات کاملی درباره لوسترهای بزرگ دریافت کنید.

لوستر بزرگ چیست؟

لوستر بزرگ همان طور که از نامش پیداست دارای ابعاد و سایز بزرگ تری نسبت به سایر لوسترها می باشد. لوسترهای بزرگ در شرکت های بزرگ، هتل ها خیلی بزرگ، مساجد و کاخ ها مودر استفاده قرار می گیرد.

لوستر بزرگ عموما از جنس برنجی یا برنز تولید شده اند که می توانند زیبایی فضای مورد نظر را چندین برابر کنند. برای خرید لوستر بزرگ باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید.

نکاتی برای خرید لوستر بزرگ

در ابتدا باید ابعاد فضایی که لوستر باید در آن قسمت نصب شود را داشته باشید که شامل ارتفاع سقف، مساحت و متراژ محیط و اگر سقف شما دارای کچ بری و سقف کاذب می باشد باید ابعاد کچ بری را نیز داشته باشید.

مرحله بعدی سنجیدن میزان نور مورد نیاز برای محیط مدنظر شما می باشد. باید دقت کنید که محیط موردنظر فقط با لوستر نورپردازی می شود و یا نورهای دیگری مانند لامپ هالوژن به روشنایی محیط کمک می کند.

لوسترها با جنس و مدل های متنوعی در بازار موجود می باشد. سبک دکوراسیون محیط در انتخاب نوع لوستر تاثیر بسیار زیادی دارد. رنگ دیوارها و کفپوش محیط نیز یکی از مهمترین موارد اتخای یک لوستر مناسب می باشد.

موارد تشکیل دهنده لوسترهای بزرگ

لوسترها به صورت کلی از ۳ قسمت تشکیل می شوند که این ۳ بخش شامل: بدنه اصلی، آبکاری و کریستال ها می باشد. بدنه اصلی لوسترها می تواند از جنس برنج (برنز)، چوبی، استیل و آهن می باشد. فلز آهن قیمت ارزان دارد و این فلز به مراتب دچار زنگ زدگی می شود و از بین می رود.

لوسترهای چوبی نیز مناسب برای سبک دکوراسیونی کلاسیک می باشد. لوسترهای استیل نیز ممکن است بعد از مدتی کدر شوند. فلز برنز یکی از پر طرفدارترین نوع لوستر می باشد که دارای شفافیت خاصی می باشد.

لوسترهای بزرگ چوبی به دلیل ارزان بودنشان بیشتر مناسب برای مساجد ها و امامزاده ها می باشند. اما امروزه به دلیل زیبایی بخشیدن به امامزاده از لوستر بزرگ برنزی استفاده می شود. لوسترهای برنزی بزرگ نیز مناسب برای انواع کاخ ها، عمارت ها، تالارهای پذیرایی و سالن های همایشی می باشند.

نوع آبکاری فلز برنز به ۳ شکل آبکاری آب زرد، آبکاری فورتیک و آبکاری با طلای ۲۴ عیار صورت می گیرد. آبکاری فورتیک برای لوسترهای برزگ برنزی انجام می شود. کریستال لوسترهای بزرگ می بایست از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. کریستال ها با رنگ های متفاوت سفید، شامپاینی و طلایی در بازار عرضه می شوند.

برای خرید لوستر بزرگ باید چیکار کنیم؟

ما در این متن دو روش را برای خرید لوسترهای بزرگ به شما پیشنهاد می کنیم. خرید حضوری از گذشته تاکنون مرسوم بوده است، به این شکل که افراد برای خرید حضوری افراد باید به فروشگاه های برندهای معروف مراجعه کنند و بر اساس بودجه و نیاز خود لوستر مورد نظرشان را خریداری کنند.

اما به دلیل صرفه جویی در زمان، هزینه، سهولت در رفت و آمد و حمل و نقل؛ خرید اینترنتی جایگزین خرید حضوری شده است.

خرید اینترنتی بدین شکل می باشد که برای خرید اینترنتی لوستر بزرگ می توانید از طریق سایت های آنلاین فروش لوستر، محصول مورد نظرتان را انتخاب کرده و خریداری کنید.

شما در سایت های اینترنتی تمام کالاهای موجود و ناموجود را مشاهده می کنید و دقیقا طبق همان تصویر کالا برای شما ارسال می شود. برای اینکه یک خرید موفقی داشته باشید، ما به شما خرید از سایت های فروش لوستر را پیشنهاد می کنیم.

بهترین سایت اینترنتی خرید لوستر بزرگ

مشتریان برای خرید اینترنتی لوسترهای بزرگ به دنبال سایت های معتبر و معتمدی هستند. سایت های بسیاری در خصوص فروش انواع لوسترهای بزرگ وجود دارد. یکی از بهترین و معتبرترین سایت فروش لوستر بزرگ، سایت ایران لوستر می باشد.

این سایت دارای انواع مختلفی از لوسترها می باشد که محصولات این سایت دارای ضمانت پس از فروش و گارانتی می باشند. این سایت با ارسال رایگان محصول، پرداخت درب منزل و تعویض و عودت کالا تا ۱۰ روز توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − شش =