کد خبر : 246069
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
-

دقیقه ۵؛ پرسپولیس صفر – اولسان هیوندای صفر

دقیقه ۵؛ پرسپولیس صفر – اولسان هیوندای صفر

به گزارش قائم آنلاین، دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت ۱۵:۳۰ میان تیم‌های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره‌جنوبی آغاز شد. قضاوت این مسابقه بر عهده عبدالرحمان الجاسم، داور ۳۳ ساله قطری است که دو کمک داور و داور VAR از قطر نیز او را همراهی می‌کنند. با تصمیم مقامات برگزاری مسابقه، تماشاگران

به گزارش قائم آنلاین، دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت ۱۵:۳۰ میان تیم‌های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره‌جنوبی آغاز شد. قضاوت این مسابقه بر عهده عبدالرحمان الجاسم، داور ۳۳ ساله قطری است که دو کمک داور و داور VAR از قطر نیز او را همراهی می‌کنند.

با تصمیم مقامات برگزاری مسابقه، تماشاگران دو تیم به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه حضور دارند و از تیم‌های خود حمایت می‌کنند.

جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، شیخ سلیمان، رئیس AFC، الکساندر چفرین، رئیس یوفا و مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان ایران به همراه همتای قطری خود و سایر مقامات ارشد فوتبال آسیا و ایران نظاره‌گر این مسابقه هستند.

موقعیت‌های حساس:

بازی به طور رسمی از ساعت ۱۵:۳۰ توسط بازیکنان پرسپولیس شروع شد. اولسان هیوندای از دقایق اولیه مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت اما پرسپولیس مانع از نزدیکی این تیم به دروازه شد و در نهایت جریان بازی به صورت متعادل و با سرعت بالا میان دو تیم ادامه پیدا کرد.

در دقیقه ۷ اولین موقعیت بازی توسط بشار رسن خلق شد. ارسارسال او به روی دروازه با فاصله اندک از روی سر مهدی عبدی عبور کرد و این موقعیت از دست رفت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، بشار رسن، امید عالیشاه و مهدی عبدی.

ترکیب اولسان هیوندای: جو سو هوک، دیوی بولتیوس، پارک جو هو، کیم اینسونگ، سین جین هو، جونیور نگرائو، یون بیت‌گرام، وون دوجائه، کیم تائه هوان،‌ کیم که هه و لی چون یونگ.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =