کد خبر : 245907
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
-

پیروزی راحت مهرام در لیگ بسکتبال

پیروزی راحت مهرام در لیگ بسکتبال

به گزارش قائم آنلاین، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان که به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود، عصر امروز (جمعه) دو دیدار از گروه ب مسابقات (هفته سوم و چهارم) برگزار شد که در پایان تیم‌های مهرام و مس کرمان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند. در نخستین بازی امروز تیم مس کرمان موفق شد

به گزارش قائم آنلاین، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان که به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود، عصر امروز (جمعه) دو دیدار از گروه ب مسابقات (هفته سوم و چهارم) برگزار شد که در پایان تیم‌های مهرام و مس کرمان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

در نخستین بازی امروز تیم مس کرمان موفق شد با حساب ۵۶ – ۸۲ نیروی زمینی تهران را شکست دهد تا دومین برد خود در این فصل از مسابقات لیگ را کسب کند. نتایج چهار کواتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۹ – ۲۴ مس

کوارتر دوم: ۱۸ – ۲۲ مس

کوارتر سوم: ۱۷ – ۱۶ نیروی زمینی

کوارتر چهارم: ۱۲ – ۲۰ مس

در پایان این بازی، ابراهیم بیگی سنتر تیم مس با کسب ۱۸ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۴ پاس گل دبل دبل کرد و با تاثیر گذاری ۲۹ بهترین بازیکن زمین شد.

در دیگر بازی امروز، مهرام تهران موفق شد در یک بازی راحت با حساب ۴۱ – ۷۸ تیم کوچین آمل (جوانان ۲۰۲۰ ایران) را شکست دهد تا به واسطه چهار برد متوالی صدرنشینی خود در گروه ب رقابت‌ها را تثبیت کند.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۱۲ – ۱۷ مهرام

کوارتر دوم: ۶ – ۲۴ مهرام

کوارتر سوم: ۱۷ – ۱۴ کوچین

کوارتر چهارم: ۶ – ۲۳ مهرام

در پایان این بازی، آرمان زنگنه ملی‌پوش و بازیکن پست ۴ مهرام با کسب ۱۱ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۲ پاس گل ضمن اینکه دبل دبل کرد، با تاثیرگذاری ۲۴ بهترین بازیکن زمین شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =