کد خبر : 245844
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
-

توقیف پراید با یک تن چوب قاچاق در نکا

توقیف پراید با یک تن چوب قاچاق در نکا

به گزارش قائم آنلاین، قاسم عزیزی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودروی سواری پراید حامل چوب جنگلی در محورهای جنگلی شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی، خودروی مورد نظر را متوقف

به گزارش قائم آنلاین، قاسم عزیزی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودروی سواری پراید حامل چوب جنگلی در محورهای جنگلی شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی، خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن یک تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا خاطرنشان کرد: راننده خودرو به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

عزیزی با اشاره به پیامدهای ناشی از قطع بی‌رویه درختان و قاچاق فرآورده‌های جنگلی از مردم خواست برای جلوگیری از سودجویی‌های افراد فرصت طلب در صورت شناسائی افرادی که اقدام به قاچاق فرآورده‌های جنگلی و منابع طبیعی می‌کنند مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 10 =