کد خبر : 245846
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
-

برتری کمانداران ریکرو دانشگاه آزاد در لیگ تیروکمان

برتری کمانداران ریکرو دانشگاه آزاد در لیگ تیروکمان

به گزارش قائم آنلاین، دومین روز از مسابقات لیگ برتر تیروکمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به میزبانی آکادمی راد در سایت تیروکمان برگزار شد. در این مسابقات که در بخش ریکرو مردان برگزار شد، میلاد وزیری با ۳۲۹ امتیاز، رضا شبانی با ۳۲۷ امتیاز و صادق اشرفی با ۳۲۶ امتیاز از تیم دانشگاه آزاد اول

به گزارش قائم آنلاین، دومین روز از مسابقات لیگ برتر تیروکمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به میزبانی آکادمی راد در سایت تیروکمان برگزار شد.

در این مسابقات که در بخش ریکرو مردان برگزار شد، میلاد وزیری با ۳۲۹ امتیاز، رضا شبانی با ۳۲۷ امتیاز و صادق اشرفی با ۳۲۶ امتیاز از تیم دانشگاه آزاد اول تا سوم شدند.

در هفته اول این مسابقات، تیم مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی با نتیجه ۴ بر یک هدف طلایی را شکست داد. نفت امیدیه ۳ بر ۲ نیروی زمینی اردبیل را شکست داد، آکادمی راد ۴ بر یک کمانداران پایتخت را مغلوب خود کرد و دانشگاه آزاد با نتیجه ۵ بر صفر فولاد سپاهان را شکست داد.

در هفته دوم تیم هیئت چهارمحال بختیاری ۴ بر یک هدف طلایی را شکست داد، کمانداران پایتخت ۴ بر یک برابر مقاومت عاشورا آذربایجان به پیروزی رسید، فولاد سپاهان ۴ بر یک نفت امیدیه را برد و دانشگاه آزاد ۵ بر صفر آکادمی راد را شکست داد.

مسابقات لیگ برتر تیروکمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، پنجشنبه و جمعه ۴ و ۵ دی تنها در بخش کامپوند و ریکرو بانوان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 11 =