کد خبر : 245862
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
-

اخباری: خوشحالیم گلی دریافت نکردیم

اخباری: خوشحالیم گلی دریافت نکردیم

به گزارش قائم آنلاین، سعید اخباری بعد از تساوی تیمش برابر سایپا اظهار کرد: بازی تاکتیکی و خوبی انجام شد. ما می‌دانستیم آن‌ها نفراتی در اختیار دارد که می‌توانند جریان بازی را تغییر بدهند. این تیم به خوبی پرس می‌کرد اما بازیکنان ما برنامه‌های ما را خوب اجرا کردند. او افزود: در نیمه نخست این

به گزارش قائم آنلاین، سعید اخباری بعد از تساوی تیمش برابر سایپا اظهار کرد: بازی تاکتیکی و خوبی انجام شد. ما می‌دانستیم آن‌ها نفراتی در اختیار دارد که می‌توانند جریان بازی را تغییر بدهند. این تیم به خوبی پرس می‌کرد اما بازیکنان ما برنامه‌های ما را خوب اجرا کردند.

او افزود: در نیمه نخست این دیدار تحت پرس سنگین تیم سایپا بودیم اما نیمه دوم شراط تغییر کرد و می‌توانستیم برننده بازی باشیم اما این اتفاق رخ نداد. برای ما این یک امتیاز بسیار خوب بود، چون بعد از بازی تیم ما گلی دریافت نکرد و بازیکنان ما به این خودباوری رسیدند که می‌توانند به جدول برگردد. از فردا تمرکزمان روی بازی‌های آینده خواهد بود.

اخباری درباره مباحث داوری هم گفت: آقای خورشیدی همه صحنه‌ها را به خوبی قضاوت کردند.

وی تصریح کرد: از دقیقه ۲ دروازه‌بان ما با درد پا کارش را شروع کرد و در آخر بازی هم ما سوار بازی بودیم و دلیلی نداشت وقت تلف کنیم. اگر چنین حرفی زدند ناجوانمردانه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =