کد خبر : 245763
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
-

صعود اُ سالیوان و ترامپ به جمع ۸ بازیکن برتر مسابقات گرندپری

صعود اُ سالیوان و ترامپ به جمع ۸ بازیکن برتر مسابقات گرندپری

به گزارش قائم آنلاین، رونی اُ سالیوان مرد شماره سه اسنوکر جهان در مسابقات گرند پری مقابل بری هاوکینز نفر ۲۱ رنکینگ جهانی رفت و در پایان با نتیجه چهار بر یک پیروز شد و به مرحله سوم این رقابت ها صعود کرد. همچنین کایرن ویلسون نفر ۵ حرفه ای‌ها به مصاف یان بینگتائو نفر ۱۱ جهان رفت و به نتیجه

به گزارش قائم آنلاین، رونی اُ سالیوان مرد شماره سه اسنوکر جهان در مسابقات گرند پری مقابل بری هاوکینز نفر ۲۱ رنکینگ جهانی رفت و در پایان با نتیجه چهار بر یک پیروز شد و به مرحله سوم این رقابت ها صعود کرد.

همچنین کایرن ویلسون نفر ۵ حرفه ای‌ها به مصاف یان بینگتائو نفر ۱۱ جهان رفت و به نتیجه چهار بر یک پیروز شد. با این نتایج در مرحله سوم این رقابت ها باید کایرن ویلسون به مصاف رونی اُ سالیوان برود.

همچنین در دیگر رقابت ها جاد ترامپ مرد شماره یک اسنوکر جهان به مصاف استوارت بینگهام نفر ۱۲ رنکینگ جهانی رفت و در پایان با نتیجه نزدیک  چهار بر سه به برتری رسید. این پیروزی درحالی برای مرد شماره یک اسنوکر جهان ثبت شد که او با نتیجه سه بر یک از حریفش عقب بود و در آستانه شکست قرار داشت، اما با کامبکی زیبا توانست به بازی برگردد و به پیروزی برسد.

ترامپ باید در مرحله بعد این رقابت ها به مصاف مارتین گولد برود.

مجموع جوایز این مسابقات ۳۸۰ هزار پوند خواهد بود که نفر اول این دیدار می تواند ۱۰۰ هزار پوند را به جیب بزند. این رقابت‌ها در مارشال آرنا در میلتون کینز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 19 =