کد خبر : 245758
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
-

سه رویداد بزرگ در انتظار پارکور

سه رویداد بزرگ در انتظار پارکور

به گزارش قائم آنلاین، فدراسیون جهانی ژیمناستیک اعلام کرد که قرار است در سال ۲۰۲۱ برای پارکور برنامه های متنوعی داشته باشد. طبق برنامه ریزی های مجدد قرار است در سال ۲۰۲۱ مسابقات جهانی پارکور کار خود را آغاز کند. مسئولان برگزاری این مسابقات در حال حاضر برنامه های نهایی خود را برای اطمینان از ایمن بودن

به گزارش قائم آنلاین، فدراسیون جهانی ژیمناستیک اعلام کرد که قرار است در سال ۲۰۲۱ برای پارکور برنامه های متنوعی داشته باشد. طبق برنامه ریزی های مجدد قرار است در سال ۲۰۲۱ مسابقات جهانی پارکور کار خود را آغاز کند. مسئولان برگزاری این مسابقات در حال حاضر برنامه های نهایی خود را برای اطمینان از ایمن بودن هرچه بیشتر این رقابت ها برای ورزشکاران و شرکت کنندگان ارائه داده اند.  این مسابقات درحالی برگزار می شود که پس از وقفه ۱۲ ماهه بازگشت ورزشکاران برای کسب اولین عناوین “FIG Parkour World” رقابت می کنند که خود بسیار هیجان انگیز است.

همچنین قرار است جام جهانی پارکور در سال ۲۰۲۱ برگزار شود. صوفیه پایتخت کشور بلغارستان به عنوان میزبان جام جهانی پارکور در سال ۲۰۲۱ اعلام شده است. این میزبانی در حالی است که  طرفداران پرشور در پایتخت بلغارستان، میزبانانی بسیار خوب در گذشته برای طیف گسترده ای از مسابقات ژیمناستیک و سایر مسابقات بوده اند.

باورود به سال ۲۰۲۲ ، پارکور اولین بازی خود را در بازی های جهانی برمینگم(بزرگترین شهر ایالت آلاباما) در آمریکا انجام خواهد داد. در بازی های جهانی تقریبا ۴ هزار ورزشکار در بیش از ۳۰ رشته ورزشی حضور خواهند داشت.

در آخر” FIG Parkour” از تلاش ، حمایت و مقاومت ورزشکاران ، مربیان ، فدراسیون ها و هواداران در طول این سال دشوار تشکر می کند. ارتباط داشتن و ایمن ماندن یک اولویت و یک چالش بوده اما این نهاد به همه کسانی که در سال ۲۰۲۰ به تمرین ، رقابت و اشتراک پارکور ادامه داده اند تبریک گفته است و مشتاقانه منتظر بوده تا به زودی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات ، آموختن درس ها ورزشکاران دوباره گرد هم آیند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =